לוי: כל משחק יענקל'ה מדבר איתי, זה לא מיוחד

לוי. משחק מלחיץ ומאכזב
לוי. משחק מלחיץ ומאכזב |

מאמן מכבי חיפה אחרי ה-3:3 מול בני סכנין. סדרנים הסירו שלט נגד הבעלים

(גודל טקסט)

לאחר משחק כדורגל משוגע, נפרדו מכבי חיפה ובני סכנין ב-3:3, שכולו הפסד עבור הירוקים שלא ניצחו מפתיחת הפלייאוף העליון. הקבוצה של רוני לוי גם ירדה למקום השישי והאחרון, כאשר האורחים הם אלה שתפסו את המקום הרביעי שעשוי להוביל לאירופה.

 

"היה משחק מלחיץ ומאכזב. היינו צריכים להיות יותר חכמים בסיום, חבל", אמר לוי. "תהיה תחרות עד הסוף, אם נשחק טוב יש לנו סיכוי לשחק במקום הרביעי, אך לצערי אין קבוצות קלות בפלייאוף העליון ויהיה לנו קשה מאד".

 

 

"אני לא חושב שהייתי פחות פעיל, יש משחקים שבהם אני צריך להיות יותר אקטיבי, היום הרגשי שהשחקנים עמדו טוב על המגרש". על השיחה שקיים עם יעקב שחר לפני המשחק: "כל משחק יענקל'ה מגיע לחדר ההלבשה, זה לא משהו מיוחד". אגב, במהלך המשחק, הדרים הסירו בכוח שלט שהונף על ידי האוהדים נגד הבעלים.

 

אבוקסיס. "משחקי הרדיוס יפגעו בנו" (ערן לוף)

 

גם יוסי אבוקסיס נשמע מאוכזב בסיום: "פספסנו, אני חשוב שחמש דקות עלו לנו במשחק, אבל גם אחרי שהשווינו היה לנו אפשרות לנצח. זה משחק שאוהדים אוהבים, אבל לא מאמנים. אנחנו קבוצה שבאה לנצח כל משחק, ראיתם שגם אחרי שספגנו שער מהיר המשכנו לשחק. זה הספיק רק לתיקו, אבל יש עוד שבעה משחקים בהם ננסה לעשות את המקסימום".

 

"מבחינתי הפלייאוף התחיל במשחק האחרון של העונה הסדירה, אנחנו לא קבוצה שבאה להעביר את הזמן. חבל שלקחו לנו שני משחקי בית, זה יפגע בנו. מזל שיש רק שתי קבוצות שנאבקות על האליפות, כי אז היו נותנים לנו ארבע משחקי רדיוס כדי לרצות את כולם".

 

צילום וידאו: לירון קלנר ואושר טקאטש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי