לחצים על כבירי למכור את ארון שוינפלד למכבי ת"א

שוינפלד. יחליף צבעים?
שוינפלד. יחליף צבעים? | צילום: עדי אבישי

גורמים בהפועל ת"א: "עדיף היה לתת אותו לב"ש, אך רק הצהובים בתמונה"

(גודל טקסט)

הגורמים העסקיים המעורבים בעסקת עומר דמארי לוחצים על הבעלים של הפועל תל אביב אמיר כבירי למכור את ארון שוינפלד למכבי תל אביב, לאור מצבו הכלכלי הקשה של המועדון.

 

לכבירי הוצע לבקש מהצהובים סכום של 1.8 מיליון יורו פלוס ויתור על חוב של 600 אלף דולר הקשור לרכישת בן רייכרט בקיץ שעבר. אותם גורמים שהסכימו לממן את שכרו של דמארי (המוערך בכ-800 אלף יורו כשההשאלה מלייפציג הגרמנית  אמורה להיות בחינם) מבטיחים לכבירי כי שובו של החלוץ הביתה (שיחק בהפועל שלוש עונות) ירכך את תגובת האוהדים לעזיבה של שוינפלד.

 

"זה מובן שכבירי לא רוצה להיתפס כחיים רמון בזמנו ולהעביר שחקנים מאדום לצהוב", אמר אחד הגורמים, "הלוואי שהיו לנו הצעות על שוינפלד ממכבי חיפה או מבאר שבע, אבל אין לנו. לכולם גם ברור ששום מועדון לא יציע הצעה כמו שמכבי תל אביב מוכנה לשלם וזה ייתן לנו אוויר לנשימה".

 

דמארי. בואו אמור לרכך את העזיבה של שוינפלד (עדי אבישי)

 

הלילה (שני) אמורה להתקיים שיחה נוספת בין כבירי ונציגי שוינפלד כדי לנסות ולהגיע לחתימה. הפועל תל אביב מציעה לחלוץ שכר של 240 אלף דולר לעונה, בעוד הצהובים מוכנים לשלם לו 550 אלף יורו ומענקי אליפות, גביע המדינה ומענקי שלב הבתים האירופי שיגיעו ל-600 אלף יורו, הצעה מאוד מפתה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי