לידור כהן ישוחרר מבית"ר, מכבי פ"ת בתמונה

לידור כהן. טביב הצהיר שיהיה השחקן הכי טוב בארץ
לידור כהן. טביב הצהיר שיהיה השחקן הכי טוב בארץ | צילום: דני מרון

טביב נכנע לרצון המאמן, גורם במועדון האם של הקשר: "נשמח לקלוט אותו"

(גודל טקסט)

אלי טביב צפוי לזמן אליו את הקשר לידור כהן ולהודיע לו שהוא לא ימשיך בעונה הקרובה בבית"ר ירושלים. זאת לאחר שהמאמן רן בן שמעון הבהיר לבעלים כי כהן לא מצוי בתכניות שלו לעונה הבאה. בתוך כך נכנסת מכבי פתח תקווה לתמונה. כפי שפורסם כאן בעבר המלאבסים רצו להחזיר את כהן למועדון האם שלו כבר בחלון ההעברות של ינואר   והתעוררו מחדש אחרי שקראו את הידיעה בספורט1.

 

"נשמח מאוד לקחת את לידור כהן", אמר גורם בכיר במכבי פתח תקווה לספורט1, "בפעם האחרונה שבדקנו הוא לא רצה לשחרר אותו, כך שכרגע הכל בגדר ספקולציות". 

 

 

 

 

כהן הגיע לפני שנתיים לבית"ר  כשטביב שילם לא פחות מ-350 אלף דולר (כ-1.2 מיליון שקל) דמי השבחה למלאבסים. מאז הקפיד הבעלים לדרוש מהמאמנים שלו לשלב את היהלום שלו בהרכב. טביב אף הצהיר בעונה שעברה כי "לידור כהן עוד יהיה השחקן הכי טוב בארץ".

הקרע בין בן שמעון לקשר המוכשר החל עוד במחנה האימונים בהונגריה כשהמאמן התעקש להעמיד את כהן בפני ועדת משמעת לאחר דין ודברים ביניהם אחרי חילוף. בכל שלושת המשחקים במסגרת האירופית עד כה (שניים מול טוזלה הבוסנית ואחד מול אומוניה הקפריסאית) פתח כהן על הספסל. במשחק האחרון ב-0:1 על אומוניה כהן לא נכלל בין שלושת החילופים.

 

טביב מעוניין למכור את כהן או להשאילו עד תום העונה עם אופציה לרכישה. כהן כבש 11 שערים בליגת העל ב-70 משחקים. בעונה שעברה הוא שותף ב-36 משחקים של הצהובים וכבש חמישה שערים. עם זאת רק בשישה משחקים השלים 90 דקות מלאות. 

 

אוהדי בית"ר: לא נקנה כרטיסים לאומוניה

אוהדי בית"ר ירושלים זועמים על הנהלת המועדון בכל הנוגע לסידורים לקראת היציאה למשחק הגומלין ביום חמישי בקפריסין מול אומוניה ניקוסיה. האוהדים כועסים על הודעת בית"ר לפיה עליהם לרכוש את הכרטיסים בארץ ולצאת עמם לקפריסין. כמו כן הם מאוכזבים מכך בבית"ר לא עוזרים להם להשיג דיל טוב לנסיעה.

 

ארגון לה פמיליה פרסם פוסט והודיע כי אנשיו יגיעו לקפרסין ללא כרטיסים. עמותת האוהדים טענה בפוסט משלה כי החלטת אומוניה שלא למכור כרטיסים באצטדיון עצמו אינה חוקית. כעס נוסף הופנה כלפי משרדי הכרטיסים בארץ שדורשים מהאוהדים דרכון ותמונה וכן פרטים לגבי המלון בו יעשו את הלילה.

 

 

הניצחון 0:1 על אומוניה במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני בתוספת להגרלה היחסית נוחה שקיבל המועדון בסיבוב הבא אם יצליח לעבור את הקפריסאים (סלובן ברטיסלבה הסלובקית או לילגבה מלטביה), פתחו את התיאבון בבירה והגורם הוסיף: "יש סגל מצויין ומאמן ברמה גבוהה. עם קצת מזל אנחנו יכולים לפנטז על שלב הבתים של הליגה האירופית".  

 

בצוות המקצועי ציינו את שביעות רצונם מהחתמת המגן השמאלי מרסל הייסטר ובמועדון אמרו: "מדובר באחד השחקנים המהירים בליגה הקרואטית ומבחינה התקפית זה יהיה המגן הכי טוב בליגה. רן יעבוד איתו על הפן ההגנתי ועם קצת שיפור הוא יהיה אחד המגנים החזקים בליגה". 
 

המגן הכי התקפי בליגה? הייסטר (צילום: איסטרה הרשמי)

בנוסף לכך, בעל הבית אלי טביב ממשיך לתור אחר חלוץ זר שיכול לשחק גם על הקו, כשהמטרה היא להשלים את הבאתו עד סוף השבוע. אוסטין אמוטו שמעניין מאוד את טביב, מסרב לעת עתה להגיע לארץ, אך אם ישנה את דעתו בימים הקרובים בהחלט עשוי לחתום בבירה.


ביום שלישי תצא הקבוצה לקפריסין על מנת להתכונן כראוי לגומלין:  "שער חוץ עשוי לסגור את הסיפור מבחינת אומוניה".

זקוקים לחגיגה נוספת בקפריסין (דני מרון) 

שניר משען סיים את דרכו בבירה וצפוי לעבור להפועל אשקלון, כאשר טל בנש ועוז ראלי יאבקו על עמדת המגן הימני במהלך העונה. למשחק הקרוב בקפריסין בנש לא נרשם והוא יעמוד לרשות בן שמעון רק בסיבוב הבא אם וכאשר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי