למרות הצרות: שוינפלד יזכה לשדרוג החוזה

שוינפלד. המאבק על שירותיו נמשך
שוינפלד. המאבק על שירותיו נמשך |

הפועל ת"א לא מוכנה לוותר על החלוץ שמבוקש במכבי ת"א. עזרא יחתום?

(גודל טקסט)

הכנות הפועל תל אביב לקראת העונה שבפתח תקועות. מלבד נושא משכורות החודשים אפריל-מאי אותם אמור הבעלים אמיר כבירי להעביר עד סוף השבוע, התזרים הכספי אינו מאפשר למאמן אלי גוטמן לצרף את השחקנים אותם סימן ועם חלקם אף סיכם.

 

הארגנטיני ניקולאס גורבסוב והלטבי ויטאלס יגודינאסקס כבר סיכמו את תנאיהם בהפועל תל אביב, אך הבעיות הכלכליות מונעות לעת עתה את השלמת צירופם לאדומים.

 

 

במקביל לקבוצה הוצעו שני שחקנים לעמדות הבלם והקשר האחורי – מיאל סיבאקוב מנבחרת בלארוס המסיים חוזה באוקראינה, כמו גם הבלם מרסלו סילבה מאורוגוואי ששיחק בעונה שעברה בוויאדוליד הספרדית.

 

סילבה. שחקן הגנה נוסף מוויאדוליד יגיע ארצה? (Gettyimages)

 

שלושת הזרים שכבר קיבלו הודעה לחפש לעצמם מועדון חלופי, הבלם היווני לוקאס וינטרה והרומנים קלאודיו בומבה וליביו אנטל, מסרבים לעזוב בשל חוסר הצעות מהארץ ומאירופה ומבקשים לממש את חוזיהם לעונה הבאה, שכרם מעל 300 אלף יורו כול אחד. השלושה אף הבהירו כי יפנו לפיפ"א אם האדומים לא יכבדו את החוזה.

 

בתוך כך בהפועל תל אביב מנסים למנוע מהחלוץ ארון שוינפלד את המעבר למכבי תל אביב והצעה כספית חדשה הועברה אליו כדי שלא יממש את אופציית מכירתו תמורת 750 אלף דולר. המתנה נרשמת גם בהתנהלות מול הקשר חן עזרא שהבטיח לחתום על חוזה לשנתיים בימים הקרובים. גם מול אביחי ידין שאמור לקבל בעונה הקרובה את סרט הקפטן אין התקדמות במו"מ הכספי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי