לעבודה: 0:1 למכבי ת"א על פאקסי לפני גוריצה

שער שלו הספיק לניצחון
שער שלו הספיק לניצחון | צילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

אורלנדו סה כבש שער שני בהכנה למוקדמות. דור פרץ: "נגיע מוכנים לשבוע הבא"

(גודל טקסט)

היא אמנם קיימה שני משחקים בלבד, אבל הערב מכבי תל אביב סיימה את מחנה האימונים שלה באוסטריה עם ניצחון 0:1 על פאקסי ההונגרית.

הצהובים שישחקו בשבוע הבא מול גוריצה במוקדמות הליגה האירופית, היו רחוקים מאוד מלהרשים אבל עלו ליתרון מוקדם בזכות שער של אורלנדו סה. הפורטוגלי, שמיעט לכבוש מאז הגיע לקריית שלום באמצע העונה החולפת, רשם שער שני במשחקי ההכנה והעניק לשוטה ארבלדזה מקום למחשבה לקראת המשחק בשבוע הבא מול הסלובנים.

זהו היה משחקו השני של ארבלדזה בתור מאמן מכבי ת"א, ונראה שהוא עדיין לא מצא את השיטה המתאימה. דור פרץ שמשחק בדרך כלל כקשר או כבלם, פתח הפעם בצד הימני של ההגנה על חשבונו של אלי דסה הפצוע ולא היה פעיל יותר מדי. הרכש הטרי ממכבי חיפה יוסי בניון, עלה שוב מהספסל והיה פושר.

על אף היכולת, בשורה התחתונה הצהובים רשמו מחנה האימון בצורה טובה בסך הכל. הם ניצחו בשני המשחקים, בהם כבשו ארבעה שערים ומשחק ההגנה שספג ביקורות רבות אשתקד, היה טוב. בנוסף, מכבי ת"א הצליחה לשמור על שער נקי, מאזן מספק ומעודד במיוחד לקראת האתגרים שיגיעו בהמשך.

"אנחנו לאט לאט מתגבשים כקבוצה, מקווים להגיע מוכנים לקראת שבוע הבא", סיפר דור פרץ לאחר המשחק. הקשר הצעיר התייחס לחסרונו של ערן זהבי: "אין ספק שהייתה לו תרומה גדולה אבל בכדורגל דברים משתנים ואנחנו מסתגלים מהר מאוד".

שוב ישב על הספסל (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

הרכבים

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ' (חביב אוחיון, דקה 60); דור פרץ, איתן טיבי (דן גלזר, דקה 81), קרלוס גרסיה (טל בן חיים, דקה 46), עומרי בן הרוש (אבי ריקן, דקה 63); גל אלברמן (שלומי אזולאי, דקה 63), נוסא איגייבור (האריס מדוניאנין, דקה 63), אליאל פרץ (ברק יצחקי, דקה 46); דור מיכה, טל בן חיים (עדן בן בסט, דקה 63), אורלנדו סה (יוסי בניון, דקה 63).

מהלך המשחק

דקה 16

0:1 למכבי ת"א!- אליאל פרץ חוטף כדור במרכז המגרש ומוצא את סה. החלוץ עושה חצי סיבוב ובועט לפינה השמאלית התחתונה ופנימה.

דקה 24

פאקסי בדרך להשוות. אורוסטי מנסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה, הכדור פוגע בדור פרץ ונושק למשקוף.

דקה 43

בעיטה חופשית למכבי ת"א. בן הרוש מרים כדור שמגיע לראשו של סה שנוגח מקרוב. מונלאר קולט.

דקה 66

שחקן של פאקסי בועט חזק, אוחיון שעלה מהספסל קולט טוב.

דקה 75

נסיון ראשון של הצהובים במחצית השניה. בן בסט נכנס לרחבה, מהתל בשחקן ההגנה ובועט קרוב לקורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי