לרוץ אתו: מי השחקן המתאים ביותר לחיפה?

ז'אורז'יניו
ז'אורז'יניו | צילום: דני מרון

עטר ("ז'אורז'יניו חסר להם") ובנין ("בוזגלו יהיה המנהיג") מנתחים מה חסר לירוקים

(גודל טקסט)

אולי מוקדם להכריז אבל מכבי חיפה עשויה לשוב העונה ולקרוא תיגר על מאבק האליפות. מה שבאמת יכול להשלים את התמונה הוא חיזוק נכון בינואר. הסגל של רנה מולנסטיין מוכשר אבל אולי שדרוג נוסף יקפיץ את הירוקים קדימה. אז מי הייתם מוסיפים לסגל?                      

 

"חיפה צריכה להביא את ז'אורז'יניו – חסר להם שחקן שיביא את הערך המוסף, כדי שיוכלו להתחרות עד הסוף מול באר שבע ומכבי תל אביב. הוא השחקן שיכניס כדורים חכמים, את מימד ההפתעה. הוא יכול בפעולה אחת להכריע משחקים וזה גם שחקן שיכול לסחוף את הקהל", הביע את דעתו ראובן עטר אקס הירוקים.

 

 

גם טל בנין התייחס לסוגיה: "הייתי מביא לקבוצה את מאור בוזגלו – יש לו הכל, הוא יכול לתרום בכל האספקטים. יכולת אישית, שערים, שחקן של מאני-טיים ולראיה ההצטיינות שלו במשחק האליפות נגד סכנין כשהקבוצה היתה עם הגב לקיר וזקוקה למנהיג. שחקן עם ניסיון, עשה דברים יפים בבאר שבע התקדם יפה ויכול להוביל קבוצה".

 


מתאים לשדרוג הירוקים? (ערן לוף)

 

"מכבי חיפה צריכה חלוץ זר, עם מהירות וכוח פריצה, פחות מספר 9, לא ברור אם רוצים לשחרר את פלט, מולנסטיין לא נותן לו לשחק וזה אומר דרשני. בכל מקרה זו עמדה שמשוועת לחיזוק ואני בטוח שהסקאוטים של המועדון שוברים את הראש לגבי העמדה הזו", סיכם אלון חזן. אז עם מי אתם?

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי