מאטוביץ' וגבאי ימשיכו בבית"ר בזכות בן שמעון?

דושאן שומע? רבש הגיע וזה טוב לשנינו
דושאן שומע? רבש הגיע וזה טוב לשנינו |

המגנים קיבלו איתותים חיוביים. שחקן: "הרכש הכי טוב יהיה פיוס עם אצילי"

(גודל טקסט)

מינויו של רן בן שמעון כמאמן בית"ר ירושלים יסלול את הדרך להישארותם בקבוצה של דושאן מאטוביץ' ואלעד גבאי. צמד המגינים של הצהובים שחורים שהיו כבר עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה, שיחקו תחת בן שמעון בעונת האליפות בקריית שמונה.

 

השניים כבר קיבלו איתותים שימשיכו בבירה בעונה הבאה כפוץ לקיצוץ בשכרם. באשר למאטוביץ', הסרבי עדיין פועל לקבלת אזרחות כך שייתכן ולא ייחשב זר בעונה הבאה.

 

 

בן שמעון מחכה להודעה רשמית ולכן לא מדבר בתקשורת אבל למקורביו אמר כי "הוא שמח על המינוי". בעונה שעברה הצעיד המאמן את מכבי פתח תקווה לזכייה בגביע טוטו אבל מיד לאחר מכן התפטר לאור רצף שלילי (שבעה הפסדים ותיקו) במסגרת הליגה, שהורידה את המלאבסים מהפלייאוף העליון לתחתון.

 

אצילי. יתפייס עם טביב? (דני מרון)

 

הבחירה בבן שמעון היוותה איתות לכוונתו של הבעלים לכוון בעונה הבאה גבוה יותר מהמקום השלישי, עליה פורסם פה בספורט1. טביב ובן שמעון יישבו כבר השבוע לישיבת עבודה ראשונה במטרה לראות היכן וכיצד יש לחזק את הסגל.

 

השחקנים הבכירים במועדון אהבו מאוד את המינוי של בן שמעון ואף טענו שהחיזוק הכי בולט נמצא ממש מתחת לאף. "כדאי לטביב למצוא פתרון מול עומר אצילי ולהשאיר אותו בקבוצה. עם אצילי ואיתי שכטר ובנוסף אחד מהשניים ניקיטה רוקביציה או אלירן עטר תהיה לנו קבוצה מפחידה", אמר אחד מהם.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי