מגעים בזמן הבוררות? מכבי חיפה מחכה לאצילי

אצילי
אצילי | צילום: דני מרון

המגן טאלב טוואטחה טס לחתום בחו"ל, רפי אוסמו מונה למנהל הקבוצה

(גודל טקסט)

לאחר ההחתמה של ניקיטה רוקביצה במכבי חיפה מסמנים את היעד הבא. קשר בית"ר ירושלים, עומר אצילי שנמצא בהמתנה להחלטת הבורר על עתידו הוא השם לו מחכים בכרמל. הבוררות צפויה להמשיך ב-26 ביוני כאשר עד אז לא תיעשה פניה רשמית לנציגי השחקן. גם מכבי תל אביב עדיין מגששת סביב אצילי. גורם המקורב למועדון אמר: "עדיין יש אפשרות שיסגרו על מחיר עוד לפני תום הבוררות".

בינתיים המריא המגן, טאלב טוואטחה, לחו"ל כדי לסגור בקבוצה אירופאית עד לסוף השבוע. קלטות שלו כבר הועברו לקבוצה מהליגה הגרמנית והיוונית. טוואטחה, שלא צפוי להמשיך אצל הירוקים, טס בלווית הסוכנת שלו ויקי ואקנין.

 

 

רפי אוסמו, מונה למנהל קבוצת הבוגרים במקום רועי שני, שישמש כמנהל תחום האדמיניסטרציה במועדון. בלם העבר בן ה-53 שזכה בשלוש אליפויות פרש בגיל 29 בלבד בשל פציעה. אוסמו גם אימן ארבע שנים במחלקת הנוער. "אני שמח לסגור מעגל ולחזור לקבוצה בה גדלתי, תמיד הייתי חלק ממכבי חיפה ומצפה לי אתגר גדול. זו שאיפה מילדות וזה הזמן לעבוד קשה", אמר אוסמו.

 

 


סטויקוביץ', יעזוב לטורקיה? (ערן לוף)

 

אם יאושר המהלך של שישה זרים ייתכן ויובא מגן שמאלי במקומו של טאלב טוואטחה שמיועד לעזוב. אופציה נוספת היא שזר יגיע על חשבונו של אחד מבין סטויקוביץ' או אוברניאק. מכבי חיפה מחפשת לשוער הסרבי מועדון חלופי ברוסיה ובטורקיה כשטרבזונספור הוזכרה כמי שתקלוט את סטויקוביץ'.

 

ההחתמות של פיראס מוגרבי וניקיטה רוקביציה העמיקו את העומס בחלק הקדמי וכעת נראה כי שחר הירש ואיסמעיל ריאן יהיו אלו שיחפשו מועדון אחר לאחר פתיחת האימונים. בקבוצה ממתינים להחלטה של טאלב טוואטחה בו מעוניינות שתי קבוצות מגרמניה וטורקיה.

 


ריאן, יושאל למועדון אחר? (ערן לוף)

 

מוחמד כליבאת ששיחק בעונה שעברה במכבי פתח תקווה קיבל את כרטיס השחקן שלו תמורת ויתור על החוזה לעונה הבאה. החלוץ שמעון אבוחצירה הודיע כי יגיע לפתיחת האימונים על פי החלטת הבורר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי