מהפכת אברמוב: על השדרוג של בני יהודה

האפקט
האפקט |

השקעה בנוער, חיזוק הקשר עם הקהל. ההצלחה ב"שכונה" רק עניין של זמן?

(גודל טקסט)

מאז שבעל הבית החדש בבני יהודה ברק אברמוב תפס את המושכות בקיץ, הוא חולל מהפכה גדולה בקבוצה. השינוי אולי עדיין לא נראה על כר הדשא, אבל אברמוב כבר הביא את הקדמה לשכונה ושינה סדרי עולם במועדון.

 

הבעלים החדש רואה במחלקת הנוער כנכס הכי חשוב במועדון. הוא החליף את כל הצוותים במחלקת הנוער, בנה סגל ניהולי בכיר, מינה מנהל מקצועי (מיכה דהאן שהחליף את איציק עובדיה שעזב לנבחרת), רכז חינוך, שיפץ את חדרי הילדים, החליף את הדשא הסינטטי, הביא מורים פרטיים שיעזרו לילדים עם הכנה למבחנים ולבגרויות והכניס דפוסים של משמעת. כמובן שהשינויים האלה עולים כסף, ואברמוב הגדיל את תקציב מחלקת הנוער במיליון שקל (ל-2.5 מיליון שקל).

 

 

ההשקעה גם באה לידי ביטוי עם הקבוצה הבוגרת. אברמוב שיפץ את חדרי ההלבשה, הכניס אמבטיות קרח וקבע סטנדרטים כמו שמועדון צריך להיראות. בנוסף הבעלים החדש הגדיל את התקציב, על מנת לבנות קבוצה טובה שתביא נחת.

 

בנאדו ואברמוב. המאמן חלק מהמהפכה (דני מרון)

 

הוא שם לו למטרה לקרב את האוהדים, והמינוי הראשון שלו היה של הדוברת רונית אשכנזי שמתפקדת גם כאחראית קשרי קהל בגלל הקשר המצוין והבלתי אמצעי שיש לה עם האוהדים.

 

המשימה הראשונה על סדר יומו של אברמוב הייתה לאחד את כל ארגוני האוהדים השונים ולבנות חוג אוהדים אחד, כשהוא עצמו משתתף בפגישה עם האוהדים במטרה לאחד אותם ולבנות דור עתיד אחרי שרבים מהם כבר התייאשו מהקבוצה ולא באו למשחקים.

 

מנסה לאחד את האוהדים (דני מרון)

 

כעת הקבוצה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם האוהדים ואברמוב מסייע להם כלכלית ברכישת מוצרי עידוד, מוציא הסעות על חשבון המועדון למשחקי החוץ, כשבתחילה חשבו להוציא הסעות למשחקי הבית במושבה אבל לא הייתה לכך היענות.

 

אתר אינטרנט חדש של הקבוצה נמצא בבניה ואמור לעלות בתוך שלושה שבועות. תהיה בו חנות אוהדים וירטואלית וכל המידע על קבוצות הבוגרים והנוער יהיה באתר. יהיה פורום אוהדים, והכל ברמה הגבוהה ביותר. למרות ההשקעה הרחבה, הוצאו למכירה מנויים ב-250 שקל בלבד – שזה אומר 13 שקל למשחק – לחיילים ילדים ונשים, כדי למלא את היציעים.

 

המועדון הקים דף פייסבוק, יש אפליקציה חדשה וייחודית כמו שאין בקבוצות אחרות, ערוץ יוטיוב, ומתוכננים אירועים רבים בשיתוף האוהדים לרגל שנת השמונים של בני יהודה והעניין נמצא כרגע בהפקה. אברמוב מעורב אישית בכל הפרטים, ולמרות שיש לו נציג מטעמו בקבוצה – יוסי כהן, הוא יודע הכול ומעורב בכל.

 

תורג'מן. חלק מהרכש בקיץ (דני מרון)

 

מאמן הנבחרת אלישע לוי אמר: "צריך לברך את אברמוב שבא מהקהילה ורוצה לתרום לה. הוא רואה בבני יהודה דרך לעזור לאנשים וזה מבורך. ההשקעה שלו במחלקת הנוער תביא פירות שהאוהדים יהנו מהם. הלוואי שיהיו עוד אנשים יקרים כאלה שירצו לתרום לכדורגל".

 

הפרשן שלמה שרף: "אברמוב איש יקר שבא מאהבה לקבוצה. הוא קודם כל אוהד, אדם חם ששם הרבה כסף והאוהדים צריכים להיות גאים בו. הוא נותן לקבוצה גב כלכלי ומונע ממנה להימחק כמו שמשון ובית"ר תל אביב".

 

אברהם גרנט סיכם: "ההשקעה במחלקת הנוער מעידה על חשיבה לטווח רחוק. הוא בא מאהבה לקבוצה ורוצה לתרום לקהילה וזה מבורך. כל בנאדם שרוצה לתרום ראוי להתקבל בברכה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי