מו"מ מתקדם עם קהת, סה יישאר במכבי ת"א

קהת. גם הקיץ ייאלץ לבחור בין מכבי תא למכבי חיפה
קהת. גם הקיץ ייאלץ לבחור בין מכבי תא למכבי חיפה | צילום: באדיבות אוסטריה וינה

קרויף הבהיר לבעלים שרק בקשה של החלוץ תוביל לעזיבתו. קשר וינה ישוב?

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב עושים את מירב המאמצים כדי לשמור על שקט סביב המועדון בשבועיים שעוד נותרו לסיום העונה, כאשר לפניהם שני משחקי ליגה מול בית"ר ירושלים ומכבי חיפה ולאחר מכן גמר הגביע מול הירוקים שייערך בטדי, משחק שייקבע האם הצהובים לאחד עונת טרבל יצליחו לשים את ידם לפחות על התואר השני בחשיבותו.

 

המנג'ר ג'ורדי קרוייף והמנכ"ל מרטין ביין שבו מהפגישה באירופה, לשם הוזעקו על ידי מיץ' גולדהאר, שצפוי להגיע ארצה לגמר ב-24.5. הבעלים הקנדי עודכן על הגישושים מצד אייאקס ופיינורד עם מאמן הקבוצה פטר בוס, שטוען כי הוא ממשיך בישראל בהתאם לחוזהו. לפי חוזהו, מכבי תל אביב תדרוש פיצוי של 600 אלף יורו ולא תעמוד בדרכו אם יחלט לשוב להולנד.

 

 

בנוסף קיבל גולדהאר דיווח על מו"מ מתקדם עם קבוצת אוסטריה וינה ומול הקשר רועי קהת, בו מגלה עניין גם מכבי חיפה כפי שהיה בקיץ שעבר. עלותו של הקשר היא מיליון יורו לקבוצה האוסטרית ושכר שנתי של 400 אלף יורו בחוזה לארבע שנים.

 

בנוסף, קרויף הבהיר כי מבחינתו החלוץ הפורטוגלי אורלנדו סה ימשיך תחת החוזה שיש לו לעוד שלוש שנים כשרק בקשה שלו לעזוב תשנה את ההחלטה. בפורטוגלי מגלות עניין ארבע קבוצות צמרת מקפריסין.

 

סה. לא בתכניות לשחרר אותו מהמועדון (עדי אבישי)

 

לקראת המשחק מחר בטדי מול בית"ר ירושלים (שבת, 19:00 בספורט2), ארבעה שחקנים – גל אלברמן,אלי דסה, אבי ריקן ודור פרץ – נמצאים בסכנת השעיה מגמר הגביע אם יספגו מחר כרטיס צהוב.

 

נראה כי את דסה, אלברמן וריקן יחליפו יואב זיו, קרלוס גרסיה ונוסא איגיבור כשגם ברק יצחקי עשוי להשתלב בהרכב לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי