מולנסטיין: אליפות היא המהות במועדון כמו שלנו

מולנסטיין. עטר עבד קשה כדי לחזור
מולנסטיין. עטר עבד קשה כדי לחזור | צילום: עדי אבישי

מאמן חיפה אחרי ה-0:2 על מכבי ת"א: "השאלה האם נוכל לעמוד בציפיות"

(גודל טקסט)

"לא אמרתי שנרוץ לאליפות במחזור הראשון אחרי הפועל תל אביב ואני גם לא אגיד את זה עכשיו",  אמר רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה אחרי ה-0:2 על מכבי תל אביב, "כל מה שאמרתי אז ואני אומר עכשיו שהמהות של מועדון כמו שלנו היא לנסות ולזכות בכל עונה בכל התארים".

המאמן ההולנדי התייחס לכך שהירוקים כבר ניצחו העונה את שתי הגדולות הצהובים והפועל באר שבע: "להיות במאבק אליפות זה אתגר האם אנחנו יכולים לעמוד בציפיות? את זה נדע בעוד חודש או חודש וחצי".

על הניצחון: "ידענו שזה יהיה משחק קשה מול קבוצה פנטסטית אותה לא ניצחנו חמש שנים. עמדנו טוב על כר הדשא, התגוננו היטב הבקענו וזה נתן לנו ביטחון".

על אלירן עטר: "הוא כבש גול פנטסטי ונתן משחק יוצא מהכל. אלירן עבד קשה מאוד בחודשים האחרונים כדי לחזור לשחק ועשה את זה יפה מאוד".

גלזר. "מקווה להמשיך ולהוכיח את עצמי" (עדי אבישי) 

השוער עומרי גלזר: "אני רוצה להודות לאוהדים שתמכו בנו ולהגנה ששמרה עליי במשך 90 דקות. אוהד לויטה בחור מדהים ושוער ענק שעוזר לי. אני מאחל לו החלמה מהירה ומקווה להוכיח את עצמי בהזדמנויות שעוד אקבל. לפני שהלכת לישון ביקשתי לנצח ולשמור על שער נקי וזה מה שקרה.. אני מאמין ביכולות שלי והאמנתי שנעשה משחק טוב וננצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי