מולנסטיין: היעד? זכיה באליפות, עבור זה באתי

צפו בתקציר
צפו בתקציר |

מאמן מכבי חיפה: "האוהדים מדהימים, הטובים ביותר". ומה חשב על היריבה?

(גודל טקסט)

מכבי חיפה פתחה את העונה עם ניצחון 0:1 על הפועל תל אביב וחגיגה ביציעי סמי עופר. כמעט 28 אלף צופים הגיעו לאיצטדיון למרגלות הכרמל וגילו מאמן שערך מהפכה בהרכב וגם לא מתבייש להציב רף ציפיות גבוה. 

"המטרה שלנו היא לזכות באליפות, זו אמורה להיות מטרה של מועדון גדול כזה", הבהיר המאמן רנה מולנסטיין. "ככה אני רוצה לראות את מכבי חיפה שלי. פשוט תקשיבו לאוהדים האלה. הם מדהימים, הטובים ביותר". 

"ידענו שזה יהיה משחק קשה", סיכם מולנסטיין. "הפועל שיחקה כדורגל טוב, הם היינו מסודרים מאוד. במחצית השניה נראינו טוב ויכולנו גם לגמור את המשחק מוקדם יותר. אני מאוד מרוצה. השחקנים היו נהדרים באימונים, אנחנו ממשיכים כל פעם להשתפר. אני רק שבוע פה, אי אפשר לעשות יותר מדי בשבוע".


פלט, הבקיע את שער הליגה הראשון העונה בירוק (ערן לוף)

"תמיד טוב לחזור ולכבוש", סיפר גליינור פלט, שהבקיע אחרי החמצה גדולה של רועי קהת. "הפציעה מאחוריי, אני צריך להתרכז בלחזור לכושר ולנצח עוד משחקים. במחצית השניה שיחקנו עם הקהל שלנו וזה נתן לנו עוד כוח".

על המאמן החדש רנה מולנסטיין אמר החלוץ: "הוא מביא איתו המון ניסון, הוא אוהב כדורגל ורוצה שנהיה דומיננטיים. אנחנו רוצים לנצח כל משחק, יש לנו שלוש נקודות מהיום ואנחנו רוצים להמשיך ככה כל משחק. אליפות? אני חושב ממשחק למשחק, לא יותר".


לויטה לא נאלץ לעבוד קשה (ערן לוף)


ההאוהדים הצעירים קיבלו ניצחון (ערן לוף)

{
וגם הם לא הרסו את החגיגה בירוק (ערן לוף)


מולנסטיין, בא בשביל אליפות (ערן לוף)


יצא מרוצה (ערן לוף)


ורק שהקוון יחלים (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי