מולנסטיין: נצטרך להיות בשיא, נתעלם מהפער

עטר. ישחק מול האקסית?
עטר. ישחק מול האקסית? | צילום: ערן לוף

מאמן מכבי חיפה דרוך לקראת מכבי ת"א: "עובדים ומתקדמים כל הזמן"

(גודל טקסט)

רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה מתכנן מערך התקפי למשחק החוץ ביום שני (21:00) בנתניה נגד מכבי תל אביב. הירוקים מודעים לפערים הגדולים ברמתן של שתי הקבוצות אבל דווקא משום כך ולאור המרחק בטבלה (שבע נקודות) מבינים במכבי חיפה שרק שלוש נקודות יעזרו להם להמשיך ולחלום על מאבק האליפות.

 

המאמן ההולנדי למד את כל החולשות של הצהובים בקו האחורי וכמעט כל ההכנות המקצועיות מכוונות למערך שיוביל להבקעת שערים דרך האגפים ומרכז ההגנה הפגיע של היריבה. אלא שמולנסטיין עדיין לא יודע מי יהיו שחקני החוד שלו עליהם תוטל המלאכה. בכל אימון מתורגל קו קדמי אחר. באימון האחרון תורגל אלירן עטר בשפיץ ובאגפים נוסו גילי ורמוט וניקיטה רוקביציה, כשרועי קהת קיבל משימות התקפיות מאחורי עטר.

 

 

מולנסטיין התייחס להתמודדות עם הצהובים ואמר: "יודע שזו הקבוצה החזקה בארץ למרות שבאר שבע זכתה באליפות". המאמן ההולנדי אמר על השינוי שעוברת קבוצתו: "אנחנו עדיין בתהליך. אנחנו מתקדמים כל הזמן ועובדים מאוד קשה בשביל זה. אנחנו רוצים להוכיח את עצמנו נגד מכבי ת"א. זה הולך להיות מפגש גדול עם אווירה יוצאת מן הכלל ובסוף, מה שחשוב הוא שניתן הופעה טובה". 

 

"הפוקוס לא יהיה על הפער בטבלה, זה לא יתן לנו כלום. חשוב שנהיה במיטבנו בשני", סיכם.

 

ראשי המועדון ממשיכים לפעול בנחרצות כנגד הקומץ שמתכנן קמפיין נגד קשר מכבי תל אביב יוסי בניון, אקס הירוקים. יהיו בדיקות קפדניות בכניסות לשערי המגרש, כוח אבטחה גדול של סדרנים ושוטרים מתכוון להקיף את מחנה האוהדים הירוק ומצלמות יתעדו כל דבר שירה.

 


מולנסטיין. לא סגור על החוד שלו (ערן לוף)

 

הקבוצה קיימה משחק הוקרה לזכרו של אלון בקל ז"ק שנרצח בפיגוע בדיזינגוף. הירוקים ניצחו 0:7 את נבחרת כרמיאל כשאלירן עטר, איסמעיל ריאן, סאן מנחם, רועי קהת, מריו מוסה, ניקיטה רוקאביצה ושובל גוזלן כבשו. 

 


קינן עם אביו של אלון בקל ז"ל (ראובן כהן, מכבי חיפה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי