מונונגה התעמת עם חוגי והושעה עד הודעה חדשה

מונונגה. הקפטן שוב מתעמת
מונונגה. הקפטן שוב מתעמת | צילום: ערן לוף

סוער באימון מכבי פ"ת, הקפטן יעמוד לדין. בקבוצה מכוונים למקום ה-7

(גודל טקסט)

שני מחזורים לסיום העונה, ולאחר שהבטיחו את ההישארות בליגת העל, במכבי פ"ת רוצים לסיים את 2015/16 בטעם טוב.

 

בקבוצה נמצאים מרחק של שלוש נקודות מהשביעית בני יהודה, ורוצים מאוד לנצח את מכבי נתניה ביום ראשון ולקוות להפסד של הזהובים להפועל ת"א, מה שימקם אותם במקום השביעי ויבטיח להם מענק כספי גדול יותר.

 

 

אך כנראה שהאנרגיות של פתח תקווה קצת מופנות לכיוונים אחרים, כאשר לאחר העימותים באימון ביום רביעי שעבר, גם ברביעי האחרון לא היה רגוע. הקפטן ג'ו מונונגה והחלוץ דור חוגי התווכחו במהלך משחקון, מה שגרם למונונגה לדחוף את חוגי בחדר ההלבשה. אך שחקנים אחרים דאגו להפריד ומנעו מהאירוע לגלוש לפסים יותר אלימים.

 

למרות זאת, המאמן דני גולן החליט להשעות את מונונגה מאימוני הקבוצה עד להודעה חדשה. יש לציין שהקשר גם כך לא יכול לשחק ביום ראשון במשחק הבית מול מכבי נתניה לאחר שהורחק במשחק החוץ מול הפועל עכו.

 

לאחר האימון ערך המאמן שיחה נוקבת לשחקניו בה אמר: "זה לא יכול להיות ששחקן בא ומקבל מכה משחקן אחר. אני אתן על זה את הדין". בשבוע הבא תיערך כנראה ועדת משמעת לשחקן.

 

בפן המקצועי, מלבד מונונגה, גם יובל יעקובוביץ' שטרם החליט מפציעתו ייעדר. מי שכן צפוי לחזור לסגל הוא עומר דנינו, שלא היה בסגל למשחק מול הפועל עכו. מור שקד, שנפצע בגמר גביע הטוטו לפני למעלה משלושה חודשים, חזר אמש לראשונה לאימונים מלאים, אך עדיין לא צפוי לחזור לסגל. חגי גולדנברג, שהושעה ע"י גולן, עדיין מתאמן בצד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי