מונונגה יחליף את קאניוק. המטרה לסיים במקום ה-7

מונונגה. שב מהשעיה ויחליף מורחק אחר
מונונגה. שב מהשעיה ויחליף מורחק אחר | צילום: ערן לוף

שחקני מכבי פ"ת יזכו למענק אם יסיימו בפסגת הפלייאוף התחתון. גולן עשוי להישאר

(גודל טקסט)

אחרי עונה שהחלה בדיבורים על אליפות, המשיכה עם זכייה בגביע הטוטו והסתיימה בהחלפתו של רן בן שמעון והסתבכות במאבקי תחתית, מכבי פ"ת תערוך הערב (20:30, ישיר בספורט1 וב-HD) את משחקה האחרון כשתתארח אצל הפועל תל אביב.

 

שחקני הקבוצה מודעים לכך שניצחון יבטיח להם את המקום השביעי בסיום העונה, ואם ישמרו על מקומם יקבלו את מענקי הזכייה בגביע הטוטו שהובטחו להם במידה שיסיימו במקום זה.

 

 

"אנחנו באים ליהנות. זה משחק אחרון שלנו ואנחנו מאוד רוצים לצאת לפגרה עם חיוך", אמר שחקן בקבוצה. "עברנו עונה מאוד הפכפכה ואם ננצח היום אפשר להגיד שנסיים את העונה כמו צריך".

 

"ניצחון ונסיים את העונה כמו שצריך" (ערן לוף)

 

מבחינה מקצועית, המאמן דני גולן יחסר הערב את גידי קאניוק המוצהב, כאשר מי שצפוי לחזור מהשעיה ולהחליפו בהרכב הוא הקפטן ג'ו מונונגה. מור שקד ויובל יעקובוביץ' לא יתלבשו ואילו צחי גיגי, שערך אימוני ריצה מסביב למגרש וסובל מכאבים ביד, לא יפתח וימתין על הספסל.

 

בימים הקרובים צפויה להתקבל ההחלטה לגבי המשך העסקתו של גולן, כאשר בהנהלת הקבוצה צפויים לגבש החלטה סופית לגביו ואחר כך לשבת עמו על המשך ההתקשרות. נכון לעכשיו, למרות שאין תמימות דעים לגביו, סיכוייו נראים כסבירים מאוד בשל מאזנו מאז הגיע.

 

הרכב משוער: איתמר ניצן, דור אלו, אליסון דוס-סנטוס, קסאביא תומא, נאור פסר, איטור מונרוי, ג'ו מונונגה, רועי גורדנה, לירן רוטמן, גיא מלמד ומוחמד כליבאת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי