מונרוי צפוי להישאר, חוזה חדש הוצע למונונגה

מונונגה. הקפטן מסמן שהוא נוטה להישאר
מונונגה. הקפטן מסמן שהוא נוטה להישאר | צילום: אודי ציטיאט

מכבי פתח תקווה קרובה להבטחת ההישארות, הקפטן נוטה להמשיך

(גודל טקסט)

במכבי פ"ת ממשיכים בהכנות לקראת משחק החוץ בשבת (20:00) נגד הפועל עכו ורוצים להימנע מהסתבכות מיותרת בתחתית. כרגע הפער מהקו האדום עומד על 7 נקודות כשנותרו 9 בקופה. "אנחנו רוצים להיות ספורטיביים ובטח שלא ליצור דרמה מיותרת. נבוא בטירוף לנצח", אמרו במועדון. עומר דנינו בספק גדול למשחק ואילו יובל יעקובוביץ' ייעדר שבוע נוסף מהסגל.

 

למרות העובדה שככל הנראה הבטיחו את הישארותם, אימון הבוקר של הקבוצה אתמול היה סוער וכלל שני עימותים: הראשון התרחש בין גידי קניוק לאיטור מונרוי שהחליפו קללות במהלך משחקון ובהתערבות של חבריהם לקבוצה נמנעה תגרה. מיד לאחר האימון, שוחחו השניים בתיווכו של סוכנם המשותף שלומי בן עזרא ויישרו את ההדורים.

 

 

העימות השני התרחש בין המאמן דני גולן לבלם אליסון דוס-סנטוס. הברזילאי לא אהב את העובדה שקבוצתו הפסידה במהלך אחד המשחקונים לקראת סיום האימון ונטש את המגרש לכיוון חדר ההלבשה בזעם. מי שלא אהב את זה הוא גולן, שסימן לבלם לשוב למגרש. דוס-סנטוס הגיב בעצבים וסינן מספר מילים לעבר המאמן אך לבסוף התרצה וקיים שיחה עם המאמן.

 

בנוגע לאיטור מונרוי, בימים האחרונים מתגברים הסיכויים שהקשר הספרדי יישאר במועדון. לאחר שהיה נראה שהקשר לא ירצה להישאר בארץ עקב מצבו המשפחתי, לספורט1 נודע שבחוזהו של הקשר ישנו סעיף המאפשר למכבי פתח תקווה להאריך עם השחקן את ההתקשרות בשנה נוספת ללא קשר לרצונו. בפ"ת כבר הבהירו לשחקן כי הם מעוניינים בו ולפיכך גברו הסיכויים שישחק בשורות המלאבסים גם בעונה הבאה.

 

שחקן נוסף שעשוי להישאר הוא הקפטן ג'ו מונונגה. הקשר, אשר מסיים את חוזהו בסוף העונה, קיבל בימים האחרונים מסרים על כוונתה של הקבוצה להשאירו. כעת, הכדור עבר לצד של הבלגי-קונגולזי, שצפוי להחליט בסוף העונה על עתידו. גם בעונה שעברה, התמהמה המו"מ בין הצדדים, אך לבסוף התרצה השחקן וחתם. "בתקופה האחרונה ג'ו נראה בטירוף באימונים. הוא משקיע ונשאר אפילו אחרי להתאמן בחדר הכושר. מי שמכיר אותו יודע שזה מסמן משהו. זו הדרך שלו להעביר לאבי דרך ייטב שהוא רוצה להיות פה", ציין אחד השחקנים.

 

למרות שהסתיימה השעייתו לפני כשבוע חגי גולדנברג ממשיך לערוך אימוני ריצה. הסיבה: אי-הסכמות בינו לבין המאמן דני גולן. גולדנברג לא אהב את העובדה שהושעה לטענתו עקב סירובו להאריך את החוזה. גולן מצידו, לא אהב את הגרסה של המגן ומחכה כרגע שגולדנברג יחזור בו מדבריו כדי שיחזור להתאמן. בינתיים, הוא עורך אימונים בצידי המגרש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי