מיחאי קורהוט חתם ל-4 שנים בהפועל באר שבע

מיחאי קורהוט
מיחאי קורהוט |

המגן השמאלי של נבחרת הונגריה הצטרף. מי יחזק את ההתקפה של ברק בכר?

(גודל טקסט)

המגן ההונגרי מיחאי קורהוט חתם לארבע עונות בהפועל באר שבע. השחקן עבר בדיקות רפואיות, סיור באיצטדיון טוטו טרנר ואחר כך חתם על החוזה.

קורהוט בן ה-27, שישמש כמחליפו של אופיר דוידזאדה שעזב לבלגיה, עלה לבוגרים של דברצן בשנת 2008 ורשם במדיה 149 הופעות. המגן שיחק בנוסף חמישה משחקים במדי נבחרת הונגריה, היה בסגל שלה למשחקי יורו 2016 ועלה ביחד איתה לשלב שמינית הגמר בו הובסה 4:0 על ידי בלגיה.

כמו שזה נראה, קורהוט לא יהיה הרכש האחרון של האדומים בחלון ההעברות הנוכחי וישנם מאמצים לאתר שחקן התקפה ישראלי שיעבה את הרוטציה בחלק הקדמי, כאשר שגיב יחזקאל ואחמד עאבד הוזכרו כמועמדים אפשריים.


מיחאי קורהוט, מהיורו לבאר שבע (האתר הרשמי)

בהפועל באר שבע הביעו התעניינות גם בשירותיו של ז'אורז'יניו מבני סכנין, שעשוי לקבל פנימה בינואר במטרה לסגור את הצטרפותו בעונה הבאה. מהלך דומה בוצע בינואר שעבר עם יובל שבתאי, שהגיע מהפועל רעננה. 

בצוות המקצועי של באר שבע מתכוונים לנצל את הפגרה על מנת לתת מנוחה לשחקנים לאחר העומס בפתיחת העונה. כל השחקנים שנפצעו לאחרונה, כמו ג'ון אוגו, מיגל ויטור, מאור מליקסון אליניב ברדה ואף מוחמד גדיר שסחב פציעה עוד מטרום העונה, יזכו לטיפול אינטנסיבי בתקווה שכולם יהיו כשירים למשחק הבא מול בני סכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי