מיטרוביץ' בבני יהודה: שמח, זה מועדון מיוחד

מיטרוביץ'. ילבש כתום
מיטרוביץ'. ילבש כתום |

הסרבי שהיה במכבי ת"א סגר לעונה. גם גורדנה ויובאנוביץ' עשויים לחתום

(גודל טקסט)

ניקולה מיטרוביץ' חתם לעונה הקרובה בבני יהודה. הקשר הסרבי בן ה-29 שיחק במשך שנתיים וחצי במדי מכבי תל אביב, זכה בשתי אליפויות, גביע וגביע הטוטו במדי הצהובים כשהוא כובש ארבעה שערים ב-91 הופעות.

 

בחלון ההעברות של ינואר עבר מיטרוביץ' לשנחאי סנצ'ין מהליגה הסינית השניה, אבל לא הצליח להתאקלם ושב לישראל. "אני מאושר להצטרף למועדון מיוחד עם קהל נפלא", אמר מיטרוביץ' והוסיף: "מקווה שנגיע לפלייאוף העליון ונזכה לשמח את האוהדים הנפלאים".

 

 

במקביל מנסה בני יהודה, ששיחררה בתחילת השבוע את אסי בלדוט, אביעד בורלא ומיקי סירושטיין, לסכם עם הקשר רועי גורדנה ולצרפו מהפועל באר שבע לעונה עם אופציה לשנתיים נוספות.

 

גורדנה. כבש שער אחד במדי מכבי פ"ת בעונה שעברה (אודי ציטיאט)

 

אם גורדנה יחתום הוא יסגור מעגל לאחר שגדל בשכונת התקווה. הקשר פרץ בהפועל תל אביב, הגיע לבירת הנגב לפני שתי עונות על ידי אלישע לוי אך בתחילת העונה שעברה לא היה בתכניות של ברק בכר והושאל באמצע העונה למכבי פתח תקווה. בקיץ שב לבירת הנגב אך לא נכלל בתכניות והתאמן עם הנוער.

הזהובים שהודיעו לבלם שאבייה תומא לחפש קבוצה, נמצאים במשא ומתן עם הבלם הסרבי, מרקו יובאנוביץ' שנחשב שחקן חופשי ועשוי לסגור במועדון כפי שפורסם כאן באתר ספורט1.

 

יש לציין כי המשוחררים טרם עזבו את בני יהודה באופן רשמי ורק התבקשו למצוא לעצמם מועדון חדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי