מיטרוביץ': מכבי ת"א בלב, אשמח לחזור לישראל

מיטרוביץ' והחבר הקרוב
מיטרוביץ' והחבר הקרוב |

הסרבי שעזב מתגעגע ("בטוח שנזכה באליפות"). וגם: על ראיקוביץ' וזהבי

(גודל טקסט)

חצי שנה חלפה מאז ניקולה מיטרוביץ' עזב את מכבי תל אביב. הסרבי נמצא בסין ושומר על קשר הדוק עם הצהובים. הקשר האהוב על ידי האוהדים שוחרר באמצע השנה לקבוצת שנקסין שנחאי לאחר שזכה עם הצהובים בשתי אליפויות, גביע ואף הופיע עימה בקמפיין ליגת האלופות.

 

בראיון לספורט1 הוא מספר על האהדה שנשארה, הגעגועים, הליגה בסין ובטוח שהאלופה בארץ תהיה בצבע צהוב.

 

 

כמה אתה מתגעגע לאוהדים?
"בכל החיים שלי לא ראיתי אוהדים כאלה, וגם בסרביה יש אוהדים טובים. את הרגעים הגדולים שחלקנו ביחד אי אפשר לשכוח. יש להם חלק גדול בהצלחה שלי בקבוצה והם בלבי לעד".

 

אתה עוקב אחרי מכבי?
"ברור, אני יודע הכל. רואה משחקים באינטרנט, מדבר עם כל השחקנים, אני חי את הקבוצה. אמנם עזבתי אבל נשארתי מחובר לכולם, לגארסיה, זהבי, מיכה ראיקוביץ', כולם".

 


"אין אוהדים כאלה גם בסרביה" (עדי אבישי)

 

זהבי היה קרוב אלייך, ניסה לברר אם כדאי לו לשחק בליגה הסינית?
"לא, זה לא הכיוון שלו. טוב לו במכבי ומתייחסים אליו כמו מלך, אז מה יש לו לעשות פה בכלל? הוא דיבר איתי על הכל חוץ מזה".

 

מכבי תזכה באליפות?
"ברור. הם הטובים ביותר, וזה מגיע להם. צר לי על באר שבע, זו קבוצה ענקית, אבל זה מזל רע שדווקא בשנים של השיא שלהם מכבי תל אביב יותר טובה מהם".

 


"מכבי עדיין לא ברמה של ליגת האלופות" (אודי ציטיאט)

 

ליגת האלופות היתה כישלון?
"ליגת האלופות זה עדיין לא הרמה של מכבי תל אביב. לדעתי הגיע למכבי לקחת ארבע-חמש נקודות בבית הזה, אבל לא יותר. צ'לסי ודינמו קייב אלה מועדוני ענק שקשה להתמודד איתם גם כשהם לא בשיאם".

 

שמרת על קשר עם ג'ורדי?
"ברור, דיברתי עם ג'ורדי לפני שאביו נפטר. הוא עבר תקופה מאוד קשה בזמן שאביו חלה כשהוא לא היה לידו. ג'ורדי איש משכמו ומעלה, ומותו של יוהאן זו אבידה ענקית לכל עולם הספורט".

 


ראיקוביץ', "אין הרבה שוערים כאלה" (אסף קליגר)

 

החבר הסרבי שלך, פרדראג ראיקוביץ' הוכיח שהוא שוער מצוין.
"היו לו חבלי קליטה כשהוא הגיע. זה לא פשוט להתאקלם בגיל 20 בארץ זרה ורחוקה. היה לי ברור שאם הזמן תדעו מי הוא. אין שום ספק שהוא יגיע רחוק כי אין בעולם יותר מדי שוערים כאלה".

 

ומה קורה איתך בכדורגל הסיני?
"הכל בסדר אצלי. אנחנו מנסים לעלות לליגה הראשונה. לקחנו שבע נקודות בארבעה משחקים, הקבוצה שלנו צעירה, יש לנו מאמן חדש והרבה שחקנים חדשים. אני מקווה שנחזור לליגה הראשונה. אנשים פה משוגעים על כדורגל, ובסך הכל טוב לי כאן".

 


מיטרוביץ' עם זהבי, "סין לא מעניינת אותו" (אודי ציטיאט)

 

היית מציע לשחקנים ישראלים לשחק בסין?
"הייתי רוצה שיגיע חבר מהארץ, אבל לא נראה לי שזה יקרה בקרוב. אני כאן כבר חצי שנה ואף אחד לא צלצל לשאול אם כדאי לו, סימן שאין התעניינות".

 

נראה אותך משחק בחזרה בישראל?
"אשמח מאוד. אם תהיה לי אפשרות, אני אחזור בקיץ. חתמתי כאן לשלוש שנים, ואולי זה מרתיע קבוצות, אבל בכדורגל הכל יכול להיות".

 


במשחק הפרידה מהחברים הקרובים (עדי אבישי)

 

אז יכול להיות שנראה אותך בהפועל תל אביב?
"לא חושב. אחרי כל החוויות שעברתי במכבי אני לא אחליף צבעים כי אז אני אהיה מחוק אצל כמה אנשים במכבי ואני לא רוצה להגיע למצב הזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי