מישאלוף ויובאנוביץ' כשירים וצפויים לפתוח

מושיקו מישאלוף
מושיקו מישאלוף | צילום: אריאל שלום

עכו תארח את מכבי פ"ת למשחק קריטי עבורה (שבת, 20:00). כניסה חופשית לקהל

(גודל טקסט)

לאחר עונה הפכפכה שהחלה בדיבורים על אליפות, המשיכה בזכייה בגביע הטוטו והסתיימה במאבקי תחתית, מכבי פ"ת תבטיח בשבת (20:00) את ההישארות בליגה כשתפגוש את הפועל עכו שעדיין נאבקת על ההישרדות.

 

פתח תקווה אמנם במרחק 7 נקודות מהקו האדום, כשנותרו 9 בקופה, אך מאחר ועכו, קריית שמונה והפועל חיפה ישחקו אחת מול השנייה, מעשית לא ייתכן ששלושתן יעברו את הקבוצה של הלוזונים. למרות זאת, במועדון לא מקלים ראש במשחק ורוצים לסיים את העונה בצורה חיובית, רגע לפני התחלת ההכנות לקראת העונה הבאה.

 

 

"נכון שהבטחנו את המקום בליגת העל בעונה הבאה, אבל כמו שהיינו רוצים כאשר זה היה הפוך, אנחנו ניאבק בכל משחק בצורה ספורטיבית. יש לנו עוד מטרה לסיים במקום השביעי ונעשה הכול בשביל לעשות את זה", אמרו במועדון.

 

באסיפה הטקטית שקיים דני גולן לפני המשחק, הקרין המאמן לשחקניו קטעי וידאו של היריבה וביקש משחקניו רצינות, למרות שלקבוצה לא נותר על מה לשחק. מבחינה מקצועית, מהסגל ייעדרו הבלם עומר דנינו שפגוע בקרסול ויובל יעקובוביץ' ומור שקד שנעדרים תקופה ארוכה.

 

ראדה פריצה נטש את האימון מספר דקות לפני סופו, אך צפוי לחזור לסגל ואף עשוי לפתוח בהרכב. גולן צפוי לערוך שני שינויים כאשר אל פריצה יתווסף מוחמד כליבאת והם עשויים לתפוס את מקומם של עידן שמש ולירן רוטמן.

 

הרכב משוער של מכבי פ"ת:

צחי גיגי,דור אלו,אליסון דוס-סנטוס,קסאביא תומא,נאור פסר,איטור מונרוי,ג'ו מונונגה,גידי קאניוק,רועי גורדנה,ראדה פריצה(לירן רוטמן),מוחמד כליבאת(עידן שמש)

 

משחק על יותר משלוש נקודות

 

אחרי שלושה הפסדים רצופים מאמן הפועל עכו ירון הוכנבוים יודע עד כמה המשחק הזה חשוב לו ולקבוצתו מאחר והם נמצאים מתחת לקו האדום עם ניקוד זהה לזה של הפועל חיפה שמקדימה אותה בגלל הפרש שערים.

 

מבין את החשיבות, הוכנבוים (אודי ציטיאט)

 

מכבי פתח תקווה תגיע בלי לחצים למשחק ולכן יש לשים עליו דגש כשכל תוצאה חוץ מניצחון לא מתקבלת בחשבון כאשר הקבוצה בסכנת ירידה ממשית. המשחק יהיה עם כניסה חופשית על מנת לאפשר לאוהדים להגיע ולתמוך בקבוצה.

 

המגן אחמד קסום ייעדר, ומי שיחליפו הוא עלאא ג'עפר שמראה יכולת טובה כל פעם מחדש. ציון צמח מושעה בשל צבירת צהובים. אך לצד זה הוכנבוים יכול לנשום לרווחה מאחר ומושיקו מישאלוף, שסובל מקרע קטן בשריר התאומים, וברניסלב יובאנוביץ' הסובל ממתיחה – שניהם התאמנו יחד עם הקבוצה ואף צפויים לפתוח.

 

הרכב משוער של הפועל עכו:

עמוס,מלול,עוביידה חטאב/מישאלוף,קופיטוביץ',עלאא ג'עפר,יניב בריק,גילמור,דור כוכב/ יובאנוביץ',פרץ,סיידר,קהינדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי