מכבי חיפה אישרה: עטאא ופלט לא ישובו העונה

גליינור פלט
גליינור פלט |

הירוקים יחסרו את השניים גם בגביע. יוסי בניון ייפגש שוב עם יעקב שחר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה אישרה כי גליינור פלט וג'אבר עטאא לא ישובו לשחק העונה. בבדיקה מקיפה שערך הצוות הרפואי של המועדון התגלה כי זמן ההחלמה של השניים ארוך מהמצופה והמאמצים יופנו כעת להכינם לתחילת האימונים לקראת העונה הבאה.

כעת שובל גוזלן צפוי להמשיך לקבל קרדיט בחוד. בקבוצה הזכירו כי מכבי חיפה לא ניצחה כבר שנתיים את מכבי תל אביב וניצחון בגמר גביע המדינה יהפוך את העונה למשמחת ומוצלחת לקראת פתיחת ההכנות לעונה הבאה ולאירופה.

 

 

במכבי חיפה אין עדיין החלטה רשמית בנושא המשך דרכו של הקפטן, יוסי בניון ועל פי גורמים במועדון אמורה להתקיים בקפגישה נוספת בין נשיא המועדון יעקב שחר לבניון ונציגו אבי נמני.

 

שחר כבר הבהיר לשניים כי ההחלטה קשורה לתקציב המועדון בעונה הבאה. גורם המקורב למכבי חיפה אמר כי במידה ויוסי בניון יודיע מיוזמתו על נכונותו לקצץ כמחצית משכרו, הסיכוי שימשיך גם לאור הבקשה של המאמן רוני לוי גבוה.

 


גליינור פלט, ייעדר גם מגמר הגביע (ערן לוף)

 

מהמשחק בשבת ייעדרו המוצהבים ולדימיר סטויקוביץ', מארק ואליינטה, לודוביק אוברניאק, נטע לביא ויוסי בניון כמו הפצועים אלירן עטר וגליינור פלט. המאמן רוני לוי יאפשר לעאיד חבשי, אופיר קריאף, קובי מויאל, איסמעיל ריאן, חן עזרא אוהד לויטה וגילי ורמוט לפתוח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי