מכבי חיפה דחתה הצעה לצרף את מייקל אסיין

|

כוכב צ'לסי וריאל לשעבר הביע הסכמה להגיע לארץ, הירוקים החתימו את ואצק

(גודל טקסט)

שוק ההעברות באירופה עומד להסתיים ולא מעט שחקנים מחפשים מועדון לעונה הקרובה. בין השחקנים האלו אפשר למצוא שמות שעד לפני מספר שנים יכולנו רק לחלום שידרכו על המגרשים של ליגת העל.

 

לצד דימיטר ברבאטוב, הבולגרי בן ה-35 שהוצע למכבי תל אביב, ישנם עוד לא מעט שמות על הפרק. אחד מהם הוא לא אחר מאשר מייקל אסיין הגנאי, כוכב צ'לסי לשעבר, אשר הוצע למכבי חיפה והביע נכונות להגיע לארץ בשכר של מיליון יורו – כך נודע לספורט1.

 

 

אסיין בן ה-33 שבשיאו נמכר מליון לצ'לסי ב-38 מיליון יורו, כבר לא בשיאו. עם זאת, סוכנו, תמיר כפיר, שעובד בסוכנות PFT, ניסה לעניין את מכבי חיפה בשירותיו עוד לפני שנחת קמיל ואצק בכרמל. הגנאי הוותיק סבל בשנים האחרונות מפציעות ושוחרר בתום העונה שעברה מפנאתינייקוס לאחר שהגיע אליה ממילאן.

 

הירוקים ויתרו על האופציה להחתים את השחקן בעל הרזומה המפואר, זאת למרות שהיה מצטרף כשחקן חופשי, וסגרו במקום זאת עם הקשר הצ'כי. בכך נסגרה מצבת הזרים של הקבוצה של רנה מולנסטיין.

 


אסיין, ממוריניו למולנסטיין? בחיפה ויתרו (Gettyimages)

 

כאמור, גם ברבאטוב נחשב שחקן חופשי לאחר שסיים עונה בפאוק סלוניקי, אלא שבמכבי תל אביב מעדיפים לצרף חלוץ צעיר יותר. ולנו נותר רק לפנטז על שחקנים בסדר הגודל הזה.

 


ואצק, הועדף על פני אסיין (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי