מכבי חיפה הודיעה שהיא מוכנה לשאול את אזולאי

אזולאי. ממתין לתשובת מכבי תא
אזולאי. ממתין לתשובת מכבי תא | צילום: עדי אבישי

הירוקים מחכים לאישור של מכבי ת"א. סטויקוביץ' ישוחרר תמורת פיצוי כספי?

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה למכבי תל אביב כי היא מוכנה לכל מתווה בנושא העברתו של שלומי אזולאי לשורותיה. כזכור, הצהובים שינו את הסיכום הראשוני למכירת הקשר וכעת הם מוכנים רק להשאילו עבור 50 אלף דולר.

 

במכבי ת"א קיוו כי הירוקים לא יסכימו לשאול את השחקן, אך כעת יאלצו להחליט האם למכור את השחקן השנה או רק להשאילו. הקשר כבר סגר על כל תנאיו הכספיים והוא צפוי להרוויח 225 אלף דולר לעונה.

 

 

בנושא אחר, במכבי חיפה מתקשים למצוא קבוצה שתסכים לקלוט את השוער ולדימיר סטויקוביץ', מה שמונע מהם למצוא זר נוסף. על פי חוקי פיפ"א כבר לא ניתן יותר להקפיא שחקנים ולכן לא ניתן להחתים זר אחר במקומו מבלי לשחררו (מכירה או השאלה).

 

סטוקוביץ'. יסכים לקבל פיצוי כספי? (ערן לוף)

 

הירוקים ינסו להגיע עם השוער להסכם של תשלום פיצויים, על מנת שיסכים להשתחרר מהחוזה הגדול עליו חתם רק בעונה שעברה, ויוכלו להחתים במקומו מגן שמאלי זר. עם זאת, בקבוצה יעדיפו לחכות עד למציאת השחקן הנוסף, או לחילופין לאישורו של ניקיטה רוקביצה כישראלי, שבקשתו עדיין נדונה במשרד הפנים.

 

בקבוצה מאוכזבים מתוצאת התיקו 1:1 נגד נומה קאליו האסטונית וישנה תחושה שהוחמצה הזדמנות להכריע את ההתמודדות כבר במשחק הראשון. לקראת הגומלין באסטוניה, לשם תטוס הקבוצה במטוס חכור, אמור המאמן רוני לוי לבצע מספר שינויי תפקוד כשהקשר האחורי גארי קאגלמאכר עשוי לפתוח בעמדת הבלם במידה ודקל קינן לא יהיה כשיר למשחק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי