מכבי חיפה סיימה ב-0:0 מאכזב בדרבי נגד הפועל

המומנטום נעצר. פלט
המומנטום נעצר. פלט |

הירוקים עדיין מתקשים מול קבוצות שמצופפות. אליפות? עוד רחוקה הדרך

(גודל טקסט)

הדרבי הלוהט של הכרמל הסתיים בשקט אחרי 0:0 מעט מאכזב בין הפועל ומכבי חיפה.

 

המילה שאולי מייצגת היטב את המשחק הזה היא "אירוניה". במשחק "בית" של הפועל, הקהל הירוק שלט לחלוטין ביציעים. אך בעוד מכבי הגיעה עם המומנטום, דווקא הפועל הייתה עדיפה בפתיחה. בחצי השני, הירוקים פשוט לא הצליחו להכניע את פיט פלטהאוזן הנהדר שכפה חלוקת נקודות.

 

גיבור הדרבי. פלטהאוזן (ערן לוף)

 

 

הפתיחה הייתה צפויה. הירוקים הפעילו לחץ כבד, החזיקו בכדור ושלטו לחלוטין. אבל, מצבים לא היו בדקות הראשונות. לפחות לא בצד הזה של המגרש.

 

אחרי רבע שעה של לחץ, האורחים הרפו קצת והפועל נכנסה לעניינים. לאט לאט שחקניו של אלי כהן התחילו להניע כדור, בעטו תחילה מרחוק ולבסוף הגיעו להזדמנות ענקית של אחרי מסירה מצוינת של חנן ממן למקסים פלקושצנ'קו, אבל האחרון לא הצליח להכניע את עומרי גלזר (37).

 

בלט באדום. ממן (ערן לוף)

 

החצי השני היה שונה לחלוטין. אלירן עטר, שבעיקר היה מתוסכל ב-45 הדקות הראשונות, התחיל לסכן את השער האדום פעם אחר פעם. גילי ורמוט הינדס את הדברים מאחור והיה יותר ויותר מעורב, כאשר גם גליינור פלט ושובל גוזלן היו יכולים לכבוש, אבל כשלו מול פלטהאוזן.

 

אחרי שגברה על מכבי ת"א והפועל אשקלון, המומנטום של מכבי חיפה נבלם. בצד השני, הפועל חיפה תמשיך לחפש ניצחון ראשון בדרבי בסמי עופר.

 

עבד קשה. עטר (ערן לוף)

 

כמעט ניצח את המשחק בסיום. ואצק (ערן לוף)

 

עדיין ללא ניצחון בדרבי בסמי עופר. שחקני הפועל חיפה (ערן לוף)

 

הרכבים

מכבי חיפה: עומרי גלזר, איסמעיל ריאן (מארק ואליינטה 79), גארי קגלמאכר, דקל קינן, סאן מנחם, קמיל ואצק, נטע לביא, רועי קהת (פיראס מוגרבי 82), גילי ורמוט, גליינור פלט (שובל גוזלן 74), אלירן עטר.

 

הפועל חיפה: פיט פלטהאוזן, דור מלול, ניסו קפילוטו, ברונו פיניירו, חיים מגרלשווילי, ז'וליו סזאר, לירן סרדל, פיליפ יאזביץ' (עידן גולן 88), חנן ממן (סער פדידה 81), אדילסון באייה, מקסים פלקושצ'נקו (שלומי ארבייטמן 62).

 

מהלך המשחק:

דקה 35

הזדמנות להפועל חיפה: סזאר ספק מגביה ספק בועט מאגף ימין, הכדור מרחף ומטעה את גלזר ונוחת רק במשקוף. קהת היה מתחת מוכן להרחיק, אבל זה היה קרוב.

דקה 37

החמצה ענקית לפלקושצ'נקו: ממן השאיר את הקשר הצעיר לבד ברחבה מול גלזר, פלקושצנ'קו התמהמה מעט והשוער יצא טוב, סגר לו את הזווית והדף טוב את הכדור.

דקה 56

הזדמנות כפולה למכבי חיפה: קינן מגיע לכדור רוחב אבל פלטהאוזן הודף לוורמוט שמנסה לבעוט בנגיעה, אך השוער ההולנדי שוב במקום.

דקה 64

הזדמנות למכבי חיפה: הירוקים ממשיכים ללחוץ. עטר משתלט על כדור באגף שמאל, חותך לאמצע ומ-22 מטרים בועט בעוצמה לפינה הרחוקה. הכדור שורק ליד הקורה.

דקה 70

הזדמנות למכבי חיפה: ורמוט הגביה לעטר שהוסיף נגיחה מצוינת מ-12 מטרים, הכדור גילח את הקורה ויצא החוצה.

דקה 73

הזדמנות למכבי חיפה: שוב ורמוט, הפעם הוא מכדרר לרחבה ומשאיר לפלט בצד ימין. החלוץ מזווית לא נוחה בועט טובה לפינה השמאלית הרחוקה, אבל שוב הכדור חולף בצד הלא נכון מבחינת הירוקים.

דקה 76

הזדמנות להפועל חיפה: האדומים גם לא מוותרים. הכדור משוטט ברחבה, חנן ממן מחליט לנסות מספרת אקרובטית במקום לבעוט בסיבוב והכדור מתגלגל לידיים של גזלר.

דקה 82

הזדמנות למכבי חיפה: מוגרבי מגביה נהדר לגוזלן, החלוץ מתרומם יפה ומחמישה מטרים נוגח בעוצמה אבל פלטהאוזן ממוקם טוב ומצליח להדוף לקרן. שני המחליפים כמעט מספקים שער דרמטי.

דקה 87

הזדמנות למכבי חיפה: קרן של הירוקים מגיעה לוואצק, שמנסה מ-25 מטרים. הצ'כי בועט בעוצמה אבל למרכז השער, פלטהאוזן הודף.

דקה 89

הזדמנות להפועל חיפה: עידן גולן בקושי דקה על המגרש וכמעט קנה את עולמו. כדור טועה הגיע אליו ברחבה, הקשר פנוי לחלוטין מ-14 מטרים אך בעט בנגיעה הראשונה גבוה מדי.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי