מכבי חיפה פנתה לטביב בנוגע לאצילי וקלאודמיר

אצילי. יגיע לכרמל?
אצילי. יגיע לכרמל? |

הגעת קרלסן הוקדמה, גורם במועדון: "התבוסה למכבי תל אביב תגרום למהפכה"

(גודל טקסט)

במכבי חיפה רוצים לסיים עונה קשה עם תואר, כשתתמודד היום (שלישי) בגמר הגביע מול מכבי תל אביב. עם זאת, בקבוצה כבר מסתכלים לעבר העונה הבאה, כאשר המטרה המוצהרת היא להחזיר את האליפות לכרמל. למשחק יגיע גם המנהל הספורטיבי החדש, הנורווגי טור כריסטיאן קרלסן, שהגעתו הוקדמה בשבוע לאחר התבוסה 6:0 בליגה. הוא צפוי לערוך פגישת עבודה עם רוני לוי כבר מחר.

 

גורם בקבוצה טוען כי ההתבזות בבלומפילד, במחזור סיום העונה, רק חידדה את הצורך במהפך כולל: "הכוונה היא לבנות קבוצה שהפועל באר שבע ומכבי ת"א ירדפו אחריה. המכה בבלומפילד העירה את האנשים, לאחר שמצגת השווא של הפלייאוף העליון התנפצה. יהיה שינוי גדול מאוד בקיץ".

 

 

הירוקים כבר החלו בשיחות לא פורמליות עם אלי טביב, השוהה בקובה, במטרה לצרף לפחות שני שחקנים מבית"ר ירושלים. בנוסף לניקיטה רוקאביצה (שלא ייחשב כישראלי, לפחות עד ינואר), במכבי חיפה מעוניינים גם בעומר אצילי (שמבוקש גם במכבי ת"א), חסוס רואדה וקלאודומיר פריירה.

 

סטויקוביץ'. לא יעמדו בדרכו (אסף קליגר)

 

מי שלא ימשיכו בכרמל, הם השוער אוהד לוויטה שבמקומו הוחתם עומרי גלזר, טאלב טוואטחה המכוון לאירופה וקובי מויאל וחן עזרא שמסיימים חוזה. במקביל, ולדימיר סטויקוביץ' מתנדנד למרות החוזה ארוך הטווח שחתם עליו במהלך העונה, כאשר הקבוצה לא תעמוד בדרכו במידה ותתקבל הצעה לרכוש אותו. כנראה שגם הזרים לודוביק אוברניאק ורומאריו פיראס לא ימשיכו, בהתאם למחליפים שימצא קרלסן.

 

בתוך כך, בקבוצה טרם החליטו אם ליישר קו עם יתר הקבוצות ולהחתים שישה זרים לקראת העונה הבאה. בשלב זה בהתאחדות מנסים לשכנע את המועדונים שהתנגדו, אשר ביניהם ניתן למצוא גם את מכבי חיפה, להסכים להצעה לפני שיאשרו סופית את החלטת המנהלת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי