מכבי חיפה קירטעה בהפסד 2:0 לטביליסי

מוגרבי. לא משחק שירצה לזכור
מוגרבי. לא משחק שירצה לזכור | צילום: אתר רשמי מכבי חיפה

רוקביציה, אבו עביד ומוגרבי לא הרשימו בהכנה. שבת (ישיר בספורט2): לודוגורץ

(גודל טקסט)

לא כך רצתה מכבי חיפה לפתוח את ההכנה לעונת 2016/17, עם הפסד 2:0 לדינמו טביליסי הגיאורגית, בלי שער זכות ואפילו מבלי לייצר אפילו מצב אחד מסוכן ליד השער. המאמן רוני לוי העלה למשחק ההכנה הראשון במחנה באוסטריה הרכב כמעט מלא (גליינור פלט, דקל קינן ואלירן עטר פצועים, גארי קגלמאכר חולה)  כולל שני שחקני הרכש הנוצצים פיראס מוגרבי וניקיטה רוקביציה, אבל הירוקים בקושי הצליחו לחבר שלוש מסירות.

תגידו כולה משחק אימון ועדיין גם היריבה הגיאורגית עוד לא פתחה את העונה ובתכ'לס מדובר בקבוצה פחות טובה על הנייר מהירוקים . אפשר להיראות קצת יותר טוב לא? אוהד לויטה לא היה נקי משני השערים שספג מרגלי גיורגי קויליטיה ואוטר קוטאשווילי, אבו עביד נראה כבד כמגן ימני וגילי ורמוט בכלל היה נפקד.

אין ספק שלרוני לוי יש הרבה עבודה בהמשך המחנה.  יש לקוות כי כבר מול לודוגורץ הבולגרית, במשחק ההכנה השני (שידור ישיר בספורטHD2), הירוקים ייראו הרבה יותר טוב.

הרכב מכבי חיפה

אוהד לויטה (עומרי גלזר 72); איאד אבו עביד (יונתן לוי 78), מארק ואליינטה, עאיד חבשי (שי בן דוד 46), סאן מנחם; נטע לביא, איסמעיל ריאן, פיראס מוגרבי (יניב בריק 70), גילי ורמוט (שובל גוזלן 62), לודוביק אוברניאק (ערן ביטון 69); ניקיטה רוקביציה (מוחמד עוואד 70).

מהלך המשחק

דקה 18

אחרי 18 דקות של כלום ושום דבר בעיטה של הגיאורגים לעבר השער, לויטה קלט.


הירוקים והגיאורגים לוחצים ידיים. בהתחלה זה נראה טוב (אתר רשמי מכבי חיפה)

דקה 26

קויליטיה, המסוכן בשחקני טביליסי, בחן את לויטה בבעיטה מקרוב והכדור יצא לקרן.


ריאן. הירוקים לא יצרו אפילו מצב אחד (אתר רשמי מכבי חיפה)

דקה 28

0:1 לטביליסי – מתפרצת של הגיאורגים הסתיימה בנגיחה של קויליטיה לקורה ולרשת.

דקה 35

0:2 – עוד מתפרצת מימין (איפה סאן מנחם?) שהסתיימה בהגבהה לראשו של קויליטיה. הכדור פגע במשקוף, לויטה נותר תקוע וקטאשווילי המשיך בראשו את הריבאונד פנימה.

דקה 50

אוברינאק תוקל מאחור והגיב בדחיפות. השופט שלף צהוב כפול לקשר הפולני ולשחקן הגיאורגי.

דקה 63

בשעה טובה מצב ראשון למכבי חיפה: אוברניאק הגביה לתיבת החמש וגוזלן, שהחליף את ורמוט דקה קודם לכן, נגח מעל לשער למרות שהשוער היה רחוק ממנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי