מכבי חיפה תחתים את ז'אורז'יניו. פלט יעזוב?

|

קשר סכנין יעבור לכרמל בתום העונה. חבשי במקום קינן ב-11 מול מכבי פ"ת?

(גודל טקסט)

במכבי חיפה התקבלה ההחלטה להחתים את ז'אורז'יניו בחודש ינואר. הקשר הברזילאי של בני סכנין מסיים את חוזהו בסיום העונה, כך שהחל מחודש ינואר הוא יכול לנהל משא ומתן עם כל קבוצה אשר חפצה בו. יחד עם זאת, את המעבר הרשמי לבירת הכרמל הוא יעשה רק בקיץ.

ומזה שצפוי להצטרף, לזה שעלול לעזוב. במכבי חיפה קיים חשש כי גליינור פלט ייאלץ לשוב בינואר להולנד, זאת בשל סיבות אישיות. במועדון מקווים שיימצא פתרון לבעיה של החלוץ, מה שיאפשר לו להתאמן ולשחק ללא לחצים. בכל מקרה, בשלב זה לא מחפשים הירוקים מחליף.

פלט, ייאלץ לעזוב בינואר? (ערן לוף)

בתוך כך, אחרי הניצחון על הפועל באר שבע בשבוע שעבר מכבי חיפה תתארח אצל מכבי פ"ת (שני, 20:15, שידור ישיר בספורט1) ותנסה לעשות עוד צעד לעבר עונה בצמרת. רנה מולנסטיין שוקל לבצע שינוי אחד בהרכב, כאשר עאיד חבשי עשוי להחליף את דקל קינן.

חבשי, שפתח ב-2:2 עם באר שבע בגביע הטוטו ביום חמישי האחרון, יזכה למעקב מצד המנהל הספורטיבי של מאיורקה, מהליגה השניה בספרד.

קינן, עלול לאבד את מקומו (עדי אבישי)

מעבר לכך, למרות חזרתו לפעילות של אייל משומר, גארי קגלמאכר צפוי להמשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן הימני. איסמעיל ריאן, מהבולטים בניצחון על האלופה, ימשיך גם הוא ב-11. לעומת זאת, פלט, כובש שער הניצחון, לא אמור להיכלל בהרכב.

ההרכב המשוער: אוהד לויטה; גארי קגלמאכר, עאיד חבשי (דקל קינן), מארק ואליינטה, מריו מוסה; נטע לביא, קמיל ואצק , רועי קהת, איסמעיל ריאן, גילי ורמוט; ניקיטה רוקאביציה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי