מכבי פ"ת בעננים: "לא נופלים מאף קבוצה"

| צילום: עדי אבישי

המלאבסים הביסו 1:4 את בני יהודה, סוכניו של קניוק מכוונים לאירופה

(גודל טקסט)

שמחה גדולה במכבי פתח תקווה לאחר ה-1:4 המשכנע על בני יהודה. המלאבסים השכיחו את התבוסה 5:0 להפועל באר שבע במחזור שעבר, וחזרו זמנית למקום השני

"אנחנו לא מסתפקים במקום הזה כיום", אמר גורם בכיר במועדון. "אנחנו רוצים לסיים גם את העונה בצמרת הגבוהה. בליגה כזו חוץ ממכבי תל אביב וב"ש, אנחנו לא נופלים מאף קבוצה". 

גידי קניוק בלט, כשכבש את שערו הרביעי העונה והמשיך את פתיחת העונה הטובה שלו. לקשר חוזה לעונה נוספת במועדון והצמידו לו תג מחיר של לפחות מיליון דולר, כשבמקביל סוכניו שלומי בן עזרא וגלעד קצב מנסים למצוא לו קבוצה בחו"ל שתקלוט אותו, בעיקר בשוק הספרדי והאיטלקי.

קובי רפואה עבד במהלך השבוע על הפן המנטלי עם שחקניו במטרה להתאושש מהמשחק בטרנר ונראה שבסיום המשחק חש הקלה גדולה כאשר זכה גם לחיבוק ונשיקה מאבי לוזון. לוזון, ביחד עם שינו זוארץ נכנסו בסיום המשחק לחדר ההלבשה במטרה לברך את השחקנים ולחצו את ידיהם. 

גם בקרב השחקנים, השמחה הייתה גדולה, אך לא רק מהתוצאה: "בשנה שעברה, גם כשניצחנו היכולת לא הייתה משכנעת. השנה, אנחנו מציגים כדורגל טוב ורואים את זה". 

מי שזכו למחמאות היו לירוי צעירי שמציג יכולת מצויינת מתחילת העונה וגם לירן רוטמן, שקיבל היום את ההזדמנות ובמספר דקות ששיחק רשם בישול למוחמד כליבאת. "מגיע ללירן", אמרו שחקנים במועדון. "הוא מגיע לאימונים ועובד קשה, וגם כשהוא לא משחק, הוא מקבל את זה יפה".


קניוק. בדרך לאירופה? (עדי אבישי)

מוחמד כליבאת, כובש השער הרביעי סיכם: " שיחקנו במטרה להתאושש מהשבוע שעבר, וידענו שאנחנו צריכים לקחת את שלוש הנקודות בכוח. אני שמח שעשינו את זה בצורה מרשימה מאוד עם תצוגת כדורגל מדהימה. אנחנו שמחים כי כל השבוע דיברו על כדור שלג שיתגלגל והוכחנו לכולם שאנחנו קבוצה חזקה ובריאה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. היה איזשהו פנצ'ר בעונה שעברה והיום הוכחנו לכולם".

על ההתאוששות המנטלית: "לבוא אחרי משחק של 5:0 זה לא קל. גם אם אתה נמצא במקום השלישי, אחרי משחק כמו מול ב"ש אתה לא יודע איך תפתח את המשחק. השחקנים התעלו על עצמם והוכיחו בגרות ואנחנו רוצים להמשיך את היכולת שלפני ואחרי ב"ש".

על המטרות: "לכל שנה יש את המטרות שלה ולכל קבוצה צריך להציב מטרות. אני עצמי לא רוצה להציב מטרות כי הכדורגל נזיל וזה לא הזמן. נדבר אחרי המחזור ה-15. בשנה שעברה פספסנו פלייאוף עליון בשתי נקודות אז זה לא רלוונטי. יש לנו מטרה לנצח כל משחק ולהציג יכולת. עם הנצחונות יבואו המטרות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי