מכבי פ"ת טסה למחנה עם מלמד, גולדנברג והרוש

גיא מלמד
גיא מלמד | ערן לוף

השלושה חתמו לפני היציאה לאוסטריה. דרישה לדמי השבחה על מחפוד

(גודל טקסט)

מכבי פ"ת יצאה למחנה אימונים בן עשרה ימים באוסטריה עם  גיא מלמד, חגי גולדנברג ושמעון הרוש שחתמו הבוקר (ראשון) על החוזים שלהם ויהיו שחקני הקבוצה בעונה הקרובה.

 

מלמד הגיע הבוקר למשרדי המועדון עם סוכנו גלעד קצב והצדדים סיכמו על חוזה לשנתיים הבאות. כי החלוץ יצטרף למחנה האימונים, אליו תמריא הקבוצה אחר הצהריים. מלך השערים של הקבוצה ממלאבס,שחוזר על ידי קבוצות מהולנד ופורטוגל, דאג להכניס לחוזהו סעיף שחרור המוערך בכ-300 אלף יורו.

 

 

מאוחר יותר נפגש חבר ההנהלה, אבי לוזון, עם גולדנברג וסגר גם עמו.  הפערים בין הצדדים היו קטנים וכפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, למגן היתה גם הצעה מחו"ל, מקבוצת טארגו מורש הרומנית.

 

לוזון כבר נפגש והאריך את חוזהו של מלמד הבוקר (מכבי פ"ת)

 

הרוש, שעל הצטרפותו למכבי פתח תקווה פורסם לראשונה בספורט1, חתם רשמית ויצא גם הוא. למחנה באוסטריה יצא הנבחן גל לוי בעוד ג'יקוב נג'וקו הניגרי נשאר בישראל בשל בעיות ויזה.

 

מכבי פתח תקווה שלחה מכתב התראה להנהלת הפועל אשקלון ובו דרישה לתשלום בסך 300 אלף שקלים על ניראל מחפוד, כדמי השבחה עבור השחקן שגדל במכבי פ"ת. כזכור, בשנה האחרונה שיחק השחקן בקבוצה הדרומית ולטענת המלאבסים הם מחזיקים בפסק בורר הקובע כי על אשקלון לשלם סכום של כ-300 אלף שקלים: 288 כדמי השבחה לקבוצה המעוניינת לקלוט את מחפוד ועוד כ-12,000 שקלים על ההשאלה בעונה שעברה. "אם אשקלון תשלם לנו, ניתן למחפוד את ברכת הדרך, אם לא – הוא יחזור אלינו".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי