מכבי פ"ת תדרוש מיליון יורו על דור אלו

דור אלו
דור אלו | צילום: עדי אבישי

המגן מחוזר, תג המחיר עלול לטרפד. מונרוי לא מתלהב להישאר. דני גולן ימשיך?

(גודל טקסט)

במכבי פפתח תקווה קיוו מאוד להבטיח אתמול (שבת) את ההישארות בליגת העל עם ניצחון ביתי על הפועל כפר סבא, אך בפועל סיפקה הקבוצה משחק אנמי וספגה את הפסדה הראשון תחת דני גולן אחרי 1:0 במושבה.

 

גולן עצמו, ערך מספר שינויים בהרכב לפני המשחק וניסה לתת את הצ'אנס לשחקנים שלא משחקים יותר מדי בדרך כלל, אך ספג ביקורת על כך: "לא ברורים כל השינויים האלה ברגע האחרון , פתאום אליסון משחק מגן?".

 

לגבי סיכויו של גולן להמשיך בעונה הבאה, העניינים לא ברורים לחלוטין. ישנם גורמים בכירים בקבוצה שלא אהבו את ההתבטאויות של המאמן מהשבוע האחרון בהן אמר שהוא ראוי להמשיך בקבוצה ושצריכים להשאיר אותו. למרות זאת, בקבוצה עדיין צפויים לשבת עם המאמן בשבועיים הקרובים לאור התוצאות שלו עד כה ורק לאחר הפגישה יתבהר מעמדו.

 


מונרוי (מימין), לא רוצה להישאר לבד (עדי אבישי)

 

ביום רביעי האחרון נערכה פגישה בין נציגיו של דור אלו לבין אבי לוזון שהבהיר לנציגיו: "דור לא למכירה. הוא ייתן עוד שנה, שנתיים טובות ויתקדם. ללא הצעה של לפחות מיליון יורו אין בכלל על מה לדבר". כזכור, כפי שפרסמנו מכבי חיפה בדקה את צירופו של המגן, אך הסכומים שמציעים הירוקים לא מתקרבים לרצונותיו של לוזון.

 

שחקן נוסף שמיוצג על ידי נציגיו של אלו הוא הקשר הספרדי, איטור מונרוי. בקבוצה רוצים את הקשר לעונה נוספת והבהירו זאת לנציגיו בפגישה, אך כרגע מה שמונע את המשך ההתקשרות הוא האישור מהשחקן. מונרוי מתגורר בישראל ללא אשתו, שלא מזמן ילדה את ילדם השני. בשלב זה, אשתו מסרבת לעבור להתגורר בישראל והשחקן עצמו לא מתלהב להישאר לבדו בארץ שנה נוספת.

 

דור אלו סיכם את ההפסד: "לא מרגישים טוב עם ההפסד. שלטנו במשחק וכיאה למשחק תחתית טיפוסי, הם נתנו לנו את הגול ונלחצנו. התחלנו לרדוף אחריהם וזה היה קשה. נתנו את הכל ולא הצלחנו להבקיע וזה קורה. אני לא חושב שהיינו שאננים. מי שהיה רואה את המשחק היה רואה ששלטנו בכדור והם יצאו למתפרצות והיו מסוכנים. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ואין שחקן שרוצה לבוא למשחק להפסיד".

 

על עתידו של המאמן דני גולן: "אנחנו לא מתעסקים בזה. יש לנו את הליגה ונרצה לחזור לעצמנו כדי לא להסתבך ולסיים את העונה בטעם טוב".

 


ההתבטאויות יעלו לו ביוקר? (עדי אבישי)

 

על המענקים בנוגע למיקום הוסיף: "אנחנו סומכים על אבי. יש לו מילה ואנחנו לא דואגים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי