מכבי פ"ת: ניצן וגולדנברג צפויים לעזוב בתום העונה

הניצחון על בני יהודה פתח פער זמני של 11 נקודות מהקו האדום
הניצחון על בני יהודה פתח פער זמני של 11 נקודות מהקו האדום |

השחקנים טרם קיבלו את מענקי גביע הטוטו: "אבי לוזון נתן מילת ברזל"

(גודל טקסט)

דני גולן הגיע לפני כחודש למכבי פתח תקווה וקיבל קבוצה במצב רע וקרובה מאוד לקו האדום. אולם, כעת כבר ניתן לקבוע – גולן הצליח בתפקידו. לאחר ה-1:2 של המלאבסים על בני יהודה בבלומפילד, שהיה ניצחונו השני ברציפות של המאמן החדש, איש כבר אינו יכול להתעלם מהצלחתו. פ"ת העפילה למקום השביעי, פתחה פער זמני של 11 נקודות מהקו האדום וגם מעמדו של גולן ממשיך לצבור תאוצה, אולי בדרך לקבלת חוזה לעונה הבאה.

 

"נכון שמבחינה מתמטית נראה שנשארנו, אבל אסור לנו לחשוב ככה. יש לנו מטרה והיא המקום השביעי". אמרו במועדון. בקבוצה היו שבעי רצון מהחלק ההתקפי, ובייחוד מראדה פריצה, שכבש את שערו השני במועדון: "אפשר היה להבין איזה פספוס זה שאנחנו לא בפלייאוף העליון. המחצית הראשונה הייתה בין הטובות שלנו".

 

 

הניצחון וההעפלה למקום השביעי העלו אצל השחקנים שוב את סוגיית מענקי הזכייה בגביע הטוטו, שהובטחו להם אך טרם שולמו. השחקנים פנו שוב לאבי לוזון , שהעביר להם את המסר שברגע שהקבוצה תתקרב להתבסס במקום השביעי, המענקים יגיעו. "אנחנו לא דואגים. לאבי יש מילת ברזל ואם הוא הבטיח, הוא יעמוד במילה שלו", אמר אחד השחקנים.

 

לוזון והשחקנים עם גביע הטוטו. מילת ברזל? (עדי אבישי)

 

בקבוצה נשמו לרווחה לאחר שהתברר שעומר דנינו לא סובר משבר. השחקן הוחלף אמש לקראת סיום המחצית הראשונה ולאחר בדיקת אולטרסאונד דחופה שנערכה לו, התברר שהוא סובל מחבלה בלבד בשוק מעל הקרסול. דנינו יקבל מנוחה מאימונים בשבוע הקרוב ובכל מקרה ייעדר ממשחק הליגה הבא עקב צבירת צהובים. גם נאור פסר (נפגע במפשעה והוחלף), גיא מלמד (חבלה ביד), גידי קאניוק ורועי גורדנה (שריר התאומים) צפויים לנוח בימים הקרובים. הקבוצה תזכה ליומיים של מנוחה ותחזור לאימונים ביום שלישי.

 

כליבאת: "מאז שגולן הגיע אני משחק טוב יותר"

"עשינו ניצחון חשוב מאוד בדרך להישארות בליגה ואנחנו מאוד שמחים", סיכם כובש השער הראשון, מוחמד כליבאת, "עכשיו אנחנו צריכים להתרכז במטרות החדשות שלנו שזה המקום השביעי ותהיה לנו מלחמה קשה על כך עם בני יהודה. השינוי שנעשה במועדון השפיע גם על האווירה וזה בא לידי ביטוי בתוצאות. הקבוצה שמחה יותר ויודעת מה היא רוצה מעצמה, אני מקווה שנמשיך ככה כי היה לנו קשה לצאת מהמומנטום השלילי שנקלענו אליו. האם פספסנו את הפלייאוף העליון? הכדורגל דינמי. כמו שהתחלנו את הליגה בסערה גדולה ואז סבלנו מעליות ירידות, לא נבכה על החלב שנשפך".

 

על הכושר הטוב שלו השיב כליבאת: "אין ספק שאני משחק טוב יותר מאז שדני בא. דני מכיר את היכולות שלי ונותן לי לשחק בתפקיד שאני אוהב. כולם רואים שאני מרגיש יותר טוב וזה בא לידי ביטוי בגולים".

 

מקבל במה בפתח תקווה. כליבאת (אסף קליגר)

 

"אני לא רוצה להתעסק בעתיד שלי", השיב בנוגע לעונה הבאה. "אני שחקן ששייך למכבי חיפה, יש לי עוד שנה בחוזה והיא תחליט על עתידי. אני אשמח להישאר פה כי זה מועדון שנתן לי במה ונתן לי להרגיש שחקן מוביל, ואם ירצו שאהיה פה בעונה הבאה ומכבי חיפה תסכים, אין לי ספק שאהיה פה".

 

לסיום, התייחס כליבאת גם לסוגיית מענקי גביע הטוטו: "זה בונוס ובונוס זה כיף לקבל. את מה שיש לנו בחוזה אנחנו מקבלים. השחקנים עבדו קשה בשביל זה ואם נקבל נקבל, אם לא לא".

 

ניצן וגולדנברג לא צפויים להישאר

לאחר הבטחת ההישארות הסופית, יחלו בקבוצה את ההכנות לעונה הבאה כאשר לא מעט שחקנים מסיימים את חוזיהם בקיץ. עסקת השאלתו של איתמר ניצן תסתיים בסוף העונה והשוער, שאיבד את מקומו בשבועות האחרונים בהרכב לצחי גיגי, לא צפוי להמשיך.

 

חגי גולדנברג, שנמצא בתקופה טובה, לא צפוי להישאר גם הוא. סוכנו של השחקן, דודו דהאן, מנסה לשדך לו קבוצה בחו"ל, שתיאלץ לשלם לפ"ת דמי השבחה.

 

איבד את מקומו וצפוי לעזוב. ניצן (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי