מכבי ת"א הציעה 1.5 מ' יורו על פלקושצ'נקו

פלקושצ'נקו
פלקושצ'נקו | צילום: עדי אבישי

הצהובים בניסיון להשיג את הכישרון. בן בסט עשוי לעלות לכרמל

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תחל הערב (חמישי) בהכנות למשחק בעוד שבוע באלקמאר במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. כמעט כל 12 השחקנים שהיו בנבחרות הלאומיות בישראל ובמדינותיהם ישובו לאימונים מלאים.

 

בשל העומס הרב כולל החזרה ממשחקי הנבחרות יאפשר ארבלדזה לשחקנים נוספים להיכנס לרוטציה כאשר אמורים הדברים לגבי דור מיכה וגם לגבי אייל גולסה שחזר אחרי הופעות טובות בנבחרת. "יש בקבוצה שחקנים שיש בהם רצון להוציא החוצה את התחושה שמגיע להם לשחק. המשחקים הקרובים עשויים לקבוע לקראת חלון ההעברות של ינואר".

 

 

נראה כי גולסה, מיכה, ברק יצחקי ועדן בן בסט הם השחקנים המצפים ליותר דקות. גולסה כאמור אמור לקבל הזנקה להרכב כאשר האריס מדוניאנין שכמעט לא זכה למנוחה עשוי להיות מי שירד לספסל לפחות בהולנד.

 


מיכה, הזמן שלו (אודי ציטיאט)

 

במקביל כפי שפורסם כאן באתר ספורט1, הצהובים ממשיכים במגעים לצירופו של מקסים פלקושצ'נקו הכישרון העולה של הפועל חיפה. הקשר הצעיר זכה להצעה לחוזה משודרג מיואב כץ אלא שג'ורדי קרויף חושק בו ואף הציע עבורו 1.5 מיליון יורו כך נודע לספורט1. בנוסף, במכבי תל אביב יציעו לאדומים שני מושאלים כשאחד מהם עשוי להיות החלוץ עדן בן בסט. בן בסט מצפה לדקות משחק וכבר בקיץ גילתה בו עניין האקסית במדי פרח לפני שיצא לברסט הצרפתית. בינתיים אגב החלוץ להט באימון עם מספרת יפהפיה.

 

נציגי מכבי תל אביב עוקבים אחרי הכישרון הצעיר של הפועל חיפה כבר תקופה ארוכה ואף שלחו נציגים למשחקי הנבחרת הצעירה. כמו כן, מכבי חיפה גם היא לא ויתרה על הניסיון לצרף את פלקושצ'נקו כך שצמפוי מאבק עיקש על שורותיו כבר בינואר.

 

 

 

 

A video posted by Eden Ben Basat (@edenbenbasat9) on

 

בנושא אחר, מכבי תל אביב ממתינים גם להחלטה האם לצרף זר שישי בינואר כשגם שמו של הבלם סטיב בירנבאום האמריקני-יהודי עדיין על הפרק. אם יצורפו שני שחקנים, יוביל המהלך לשחרור של שניים-שלושה שחקני סגל.

 


חוזרים לשגרה עמוסה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי