מכבי ת"א הציעה 2.2 מ' יורו על חמד ונדחתה

תומר חמד. השחפים לא ישחררו כל כך מהר
תומר חמד. השחפים לא ישחררו כל כך מהר |

קרויף לא מוותר על החלוץ, אך ברייטון דורשת מחיר כפול. אורלנדו סה: "אני נשאר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מצליחה לעמוד במבחן התוצאה מאז פתיחת העונה הודות להתקדמות בליגה האירופית וההגעה לשלב הפלייאוף, אך היכולת פושרת למדי והצוות המקצועי מעוניין בחיזוק.
 

הלילה יסתיים מועד רישום השחקנים לסיבוב הבא באירופה, החל מ-01:00 יוכלו הצהובים לרשום שחקן אחד בלבד שיגיע, אם יגיע, לקראת צמד המפגשים מול היידוק, והמאמץ במועדון הוא להנחית את תומר חמד בקריית שלום.

 

 

שיחות שקטות מתנהלות בימים האחרונים בין ג'ורדי קרויף למנהלי ברייטון, שדורשים למעלה מ-4 מיליון יורו בעוד הצהובים הציעו עד כה 2.2 מיליון יורו בלבד.

 

חמד. ברייטון דורשת כ-4.5 מיליון יורו (Gettyimages)

 

במכבי תל אביב מאמינים כי עד סיום חלון ההעברות בעוד כשלושה שבועות יהיו התפתחויות בנושא, בתקווה שהבאת חלוץ ישראלי תחסוך את הצורך בחלוץ זר שיחליף את אורלנדו סה.

 

הפורטוגלי, שכבש אתמול בהפסד 2:1 לבני יהודה במושבה, אמר בסיום: "לא מכיר את תכניות המועדון ולא יודע מי יצטרפו. אני שחקן מכבי תל אביב ורוצה לעזור למועדון לזכות בתארים. אני ממשיך בקבוצה, לא יודע על משהו אחר".

 

אזולאי. לא הרשים בדקות הראשונות שקיבל (עדי אבישי)

 

המאמן שוטה ארבלדזה אמר אתמול לאחר ההפסד כי הסיבות ידועות והאכזבה שלו היא ממספר שחקנים ששיחקו ברכות. גורם המקורב למועדון אמר על כך: "משחק ההגנה הוא לא טוב בלשון המעטה ולקבוצה אין מחץ. יריבות לומדות את מכבי ת"א ומגיעות מאוד מוכנות אליה".

 

המנג'ר ג'ורדי קרויף עדיין לא הצליח למצוא פתרון לשחרורם של שלומי אזולאי, עדן בן בסט ואורלנדו סה וישנם שחקנים נוספים שעשויים להשתחרר בקרוב.

 

בן בסט. קריית שמונה ממתינה לשחרורו (עדי אבישי)

 

"אין הסבר לחוסר היכולת להביא מגן שמאלי, בלם וחלוץ חוד זרים או ישראלים", הוסיפו מקורבים. "ככול שמועד הגעתם של שחקנים חדשים ערב פתיחת העונה לא יוצא לפועל הפגיעה תהיה קשה מקצועית כשהליגה תפתח את דרכה בעוד שבועיים ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי