מכבי ת"א לא הגישה הצעה, זהבי נוטה לחתום בגוואנגז'ו

זהבי. התקבל בכבוד מלכים
זהבי. התקבל בכבוד מלכים | צילום: איציק בן שושן

הסינים ואנשי חב"ד מנעימים את זמנו של הקשר: "גולדהאר צריך להזדרז"

(גודל טקסט)

ערן זהבי וסוכנו, רונן קצב, הגיעו היום לארוחת ערב ביחד עם אנשי הנהלת גוואנגז'ו R&f. קודם לכן נועדו השניים עם מנכ"ל הקבוצה, זנג לי,  ודנו בפרטי החוזה. לפי גורמים שסבבו את כוכב מכבי תל אביב במהלך השעות האחרונות, הסינים עשו ככל שביכולתם כדי להנעים את זמנו ולשכנע אותו לחתום בקבוצה.

 

עם סיום יומו הראשון של ערן זהבי בסין, טרם הוגשה לו הצעה חדשה ממכבי תל אביב. הקשר אמור לבקר מחר באימון של גוואנגז'ו, שנערכת לקרב התחתית החשוב בשבת מול שינג'יאנג אבר ברייט, ואם המגעים מול מיץ' גולדהאר לא יתחדשו ויבשילו, ייתכן שקפטן מכבי ת"א יעבור את הבדיקות הרפואיות ויוצג לאחר מכן כשחקן הקבוצה הסינית. "אם גולדהאר לא יסגור אתי ומהר, אני אחתום פה בגוואנגז'ו", אמר זהבי למקורביו בהתייחסות למו"מ התקוע עם מכבי תל אביב סביב נושא הביטוח.

 

הרב יעקב גלויברמן, איש חב"ד הידוע כמקורב לספורט הישראלי ולרבים מהספורטאים בענפי הכדורגל והכדורסל, שוחח עם ערן זהבי בגוואנגז'ו ובמקביל שוחח עם שליח חב"ד בעיר הסינית, הרב רוזנברג וקישר בין השניים.

גלויברמן הבטיח לזהבי כי בית חב"ד בגוואנגז'ו והרב רוזנברג ידאגו לו ולמשפחתו לאוכל כשר ובכל יום שישי יערכו לו ולמשפחתו קבלת שבת וקידוש כהלכתו. לדברי הרב גלויברמן, אנשי חב"ד בגוואנגז'ו נענו ברצון לבקשה ויעשו כל שביכולתם כדי לסייע לכדורגלן לחוש באווירה ביתית.

זהבי נוחת בגוואנגז'ו (איציק בן שושן)

במקביל, לא ויתר גולדהאר על האפשרות לסגור את הפערים במו"מ שלו מול זהבי ולהשאיר את הכוכב במדים הצהובים של סגנית האלופה. הבעלים הקנדי מוכן לתת לזהבי לא רק חוזה של 2.2 מיליון יורו לעונה, אלא גם מענק של מיליון יורו על העפלה לליגת האלופות בעונת 2017/18 (בכפוף לזכייה באליפות בתום העונה הנוכחית). זאת בנוסף למענקים נדיבים על נקודות והשגת התארים העונה.

כפי שפורסם אמש בספורט1, סעיף הביטוח של זהבי (מכבי רצתה להעביר את החוזה לחברת ביטוח במקרה של פציעה) והיעדרו של מענק חתימה על החוזה החדש פוצצו את המגעים וגרמו לכוכב לטוס לסין למרות שהוא עצמו הבהיר שהוא מעוניין להישאר צהוב.

 

זהבי בגוואנגז'ו. מתקרב לסינים (איציק בן שושן)

 

מכבי ת"א נחתה ללא ארבלדזה

הצהובים נחתו בשלוש אחר הצהריים בישראל ממחנה האימונים באוסטריה, ללא המאמן שוטה ארבלדזה שהמשיך לגיאורגיה וישוב עד מחר לישראל ויעביר כרגיל את האימון. במקביל, הצהובים לא רק מאבדים שחקנים. מי שנמצאים על סף הצטרפות למועדון הם הקשר אייל גולסה שכבר סיכם תנאיו ועל הפרק גם אחמד עאבד. חלוץ עירוני קריית שמונה צפוי להירכש ב-700 אלף דולר ותנאיו כבר נסגרו.

 


עאבד, ילבש צהוב בקרוב (עדי אבישי)

 

ארבלדזה: "יש כאן מנהיגים, אני אוהב את זה"
מאמן מכבי תל אביב, שוטה ארבלדזה סיפק ראיון לאתר הרשמי והציג את התיאוריה שלו: "הפילוסופיה שלי היא לצאת להיות מספר אחת. אני שונא לספוג שערים".

 

"ראיתי את השחקנים וראיתי בתוכם מנהיגים. אהבתי את זה. יש כאן שחקנים מהסוג הזה והשאר מכבדים אותם. כל שחקן במכבי הוא איכותי", ציין לגבי שחקניו והוסיף ולגבי חיזוק: "לא פשוט למצוא מישהו איכותי, אנחנו מחפשים אותו ואם יהיה מישהו כזה הוא יגיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי