מכבי ת"א לא תגיש לערן זהבי הצעה לשדרוג שכרו

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: עדי אבישי

השחקן כבר קיבל ויזה וביום שני ימריא לסין. דיווח: הצעה הוגשה על בלם מארה"ב

(גודל טקסט)

אם לא יקרה משהו חריג ביותר, ערן זהבי וסוכנו רונן קצב יהיו ביום שני על המטוס לסין כדי לחתום בשורות גוואנגז'ו FR. השחקן ונציגיו כבר קיבלו את אשרות הכניסה לסין וניסוחים אחרונים בפרטים הקטנים של החוזה נמצאים לקראת אישור אחרון מול הכוכב ומול מכבי תל אביב.  

על פי גורמים המקורבים למכבי תל אביב, היו ניסיונות של המועדון למצוא נוסחה כספית כדי להשאיר את הכוכב הגדול בקרית שלום. מדובר במהלכים מאחורי הקלעים ולא רשמיים שלא צלחו. חוגי האוהדים השונים, ובעיקר קבוצת "פנאטיקס", שמעו על אהבתו של ערן זהבי למועדון ועל השתיקה מכיוון הבעלים מיץ' גולדהאר, שלא הגיש לשחקן הצעה לשדרג את שכרו מאז התקבלה ההצעה של גוואנגז'ו לפני שבועיים, כולל בפגישה בין השניים בטורונטו. גם קריאתם לנסות להשאירו לא צלחה. 

מכיוון מקורבי השחקן ונציגו אישרו כי מכבי תל אביב לא הציעה כל הצעה כספית חדשה, ולכן לא עוסקים בזה. גורם המקורב למועדון טען: "הכוונה של מכבי תל אביב היא לא ליצור פערים כספיים תהומיים בין השחקנים. אין ספק שזהבי הוא בשנים האחרונות הסופרסטאר של מכבי תל אביב ועזיבתו תהיה המבחן הגדול של המועדון מול ההתעצמות של מכבי חיפה והפועל באר שבע".

על פי דיווחים בחו"ל, מכבי תל אביב הציעה 570 אלף דולר תמורת סטיב בירנבאום, בלם יהודי ששיחק בנבחרת ארצות הברית. השחקן בהן ה-25 שיחק בעונה החולפת כמושאל מ-DC יונייטד לריצ'מונד קיקרס, כאשר גם מכבי חיפה הוזכרה בעבר כמעוניינת בשירותיו. 


סטיב בירנבאום, הפעם הוא יגיע? (gettyimages)

מכבי תל אביב תשוב לישראל בתחילת השבוע הבא ממחנה האימונים באוסטריה, כשנכון לעכשיו מלבד יוסי בניון וסיכום עקרוני עם הבלם היהודי בלארוסי איגור פיליפנקו, לא בוצע כל רכש חדש, זר או ישראלי. רק כשעסקת ערן זהבי תושלם רשמית, הכוונה היא לצרף חמישה שחקנים חדשים – שלושה ישראלים ושני זרים. 

המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף אמור להחליט יחד עם המאמן שוטה ארבלדזה מי מהישראלים והזרים יפנה את מקומו, כשלכל שחקני הקבוצה חוזים נכבדים לעונה הקרובה ואין לאיש דורש מלבד לשלומי אזולאי, בו מגלה עניין מכבי חיפה. במכבי תל אביב ינסו להוביל מהלך מול הירוקים בנושא אלירן עטר תמורת שלומי אזולאי, צעד שיתבצע רק כשמכירתו של ערן זהבי תושלם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי