מכבי ת"א פספסה הזדמנות להחתים את ג'ורדן לוקאקו

ג'ורדן לוקאקו
ג'ורדן לוקאקו | צילום: gettyimages

המגן הוצע למועדון, שם התמהמהו. בקיץ נמכר ללאציו ב-4.2 מיליון יורו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הייתה עסוקה ביום האחרון של הרישום לשלב הבתים של הליגה האירופית. הצהובים צירפו את שגיב יחזקאל ברגע האחרון, אבל למרות חיפושים אחר מגן שמאלי זר לא השכילו לעשות זאת בזמן. 

לספורט1 נודע כי כבר בקיץ שעבר בדקה הקבוצה, שאז כיהנה כאלופה, אופציות בהגנה ואחד השמות שהוצעו למועדון היה זה של ג'ורדן לוקאקו, מגן נבחרת בלגיה ואחיו של חלוץ אברטון, רומלו. המגן ששיחק אז באוסטנד הבלגית, גדל כמו אחיו באנדרלכט. 

הצהובים התמהמהו, הוא המשיך לעונה טובה באוסטנד ובסופה זומן לסגל הנבחרת ליורו 2016 ואף רשם הופעה כמחליף ב-3:1 לוויילס ברבע הגמר. העונה הטובה עשתה את שלה ולוקאקו הצעיר המשיך ליעד הבא שלו, כשמחירו כבר קפץ ובקיץ הנוכחי הוא נמכר ללאציו ב-4.2 מיליון יורו. בסך הכל יש למגן בן ה-22 חמש הופעות בנבחרת בלגיה. 


ג'ורדן לוקאקו, פגש גם את בייל (gettyimages)

מכבי תל אביב עברה לא מעט עליות וירידות בשנים האחרונות בנוגע לעמדת המגן השמאלי. יואב זיו, מאנה, אבי ריקן ועומרי בן הרוש תפסו את העמדה, כאשר נראה שאיש מהם לא זכה לאמון מלא מצד המערכת או האוהדים. 

כזכור, מכבי תל אביב הצליחה להשלים את צירופו ורישומו לאירופה של שגיב יחזקאל ממש עם הבאזר של החלון האירופאי. על העסקה המתגבשת לצירוף הפוטנציאל מהפועל תל אביב פורסם לראשונה כאן באתר ספורט1.

הצהובים עדיין מחפשים חיזוק להגנה, אך אם שחקן שכזה יגיע הוא לא יוכל לשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית, לשם הוגרלה מכבי תל אביב יחד עם זניט סנט פטרסבורג, אלקמאר ודנדאלק האירית.


ג'ורדן לוקאקו. במכבי התמהמהו, לאציו הרוויחה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי