מכבי ת"א תאיץ את המו"מ על ז'אורז'יניו. סה ל-11?

ז'אורז'יניו. בקרוב בקריית שלום?
ז'אורז'יניו. בקרוב בקריית שלום? | צילום: ערן לוף

קרויף וסכנין ידונו על הקשר. מאמצים להכשיר את בן חיים ומדוניאנין לב"ש

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב צפויה לקדם בקרוב את עיסקת העברתו של ז'אורז'יניו לקבוצה, לאחר שג'ורדי קרויף שב לישראל. ההולנדי צפוי להיפגש בזמן הקרוב עם יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס, ועם סוכנו של הברזילאי כדי לקדם את רכישתו.

 

הצהובים מודעים לכך שגם הפועל באר שבע ומכבי חיפה מתעיינות בקשר אך לפי גורמים המקורבים לברזילאי, הרצון שלו הוא לשחק במכבי תל אביב. וכזכור כבר נצפה משוחח עם פטר בוס בסיום משחק חצי הגמר בין שתי הקבוצות. לשחקן חוזה לעונה נוספת בבני סכנין שמומש לאחרונה.

 

 

בוס וצוותו מתמודדים לקראת המשחק ביום שני באצטדיון בלומפילד נגד הפועל באר שבע עם העובדה שהקבוצה לא כבשה שערים בשני משחקי הליגה האחרונים שלה (מכבי חיפה וסכנין). הטענה המקצועית היא שהוצאתו מההרכב בשל יכולת חלשה לכאורה של אורלנדו סה והצבתו שוב של ערן זהבי בעמדת החלוץ מקלה על הגנות הקבוצות היריבות שעולות במערך של שלושה בלמים ובנוסף מציבה שומרים נוספים סביבו של זהבי.

 

למכבי תל אביב ברור כי רק ניצחון על באר שבע יחזיר אותם למאבק האליפות. תוצאת תיקו או הפסד יכולות להכתיר כמעט בוודאות את שחקני בירת הנגב. הצוות הרפואי מנסה להכשיר את טל בן חיים (החלוץ) וחאריס מדוניאנין למשחק הקריטי, לאחר שהשניים שולבו כמחליפים מול סכנין מפני שלא היו כשירים לחלוטין.

 

פיטר בוס שוקל להחזיר להרכב הראשון את אורלנדו סה כדי שיהיה התשובה למשחק הקשוח והפיזי של שני בלמי הפועל באר שבע וויליאם סוארס ושיר צדק. באימון מחר (שבת) יבחן בוס את כשירותו של המגן השמאלי עומרי בן הרוש לנוכח יכולתו החלשה של אבי ריקן.

 

הקשר הניגרי נוסא איגיבור שב לאימונים אבל אינו מוכיח עצמו כמי שמוכן לשוב מקצועית להרכב. כידוע, דניאל ליפשיץ יפתח בין הקורות במידה שהבקשה לעיכוב עונשו של פרדראג ראיקוביץ' תדחה על ידי בית המשפט המחוזי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי