מכבי תל אביב הרחיקה אוהד לכל החיים

| צילום: עדי אבישי

שניים נוספים הורחקו ל-5 שנים. במועדון ודורשים פיצוי בסך 100 אלף ש"ח כל אחד

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה במאבק כנגד התפרעויות ביציעים, גם כאשר מדובר באוהדים שלה. הקבוצה הודיעה כי בעקבות אירועי הדרבי בשבת, בו נזרקו בין היתר רימוני עשן, שלושה אוהדים הובאו בפני בית משפט השלום בפתח תקווה וספגו עונשי הרחקה מהמגרשים בעקבות ההתפרעות בדרבי גביע הטוטו.

 

שניים מהם זוהו על ידי צוות האבטחה של מכבי ת"א, שכולל מאבטחים ומצלמות, נעצרו על ידי המשטרה וכעת הורחקו על ידי בית המשפט מהמגרשים ל-180 ימים. האוהד השלישי הורחק לתקופה של 21 ימים.

 

האבוקות ביציעים בשבת (עדי אבישי)

 

העשן הפריע לשחקנים (עדי אבישי)

 

בנוסף, המועדון פועל בצורה ישירה מול אותם מתפרעים והודיע להם כי החליט להרחיקם מכל פעילות של הקבוצה לתקופה של חמש שנים. אחד מהאוהדים שנתפס עושה שימוש באמצעי פירוטכניקה במשחק בפעם השנייה, הורחק כעת לצמיתות.

 

הצהובים אף מבקשים מהשלושה פיצוי כספי. המועדון הוציא דרישה לכל אחד מהאוהדים (שחק שמואל אשכנזי, אלמוג תאסירי וציון מזרחי) לפיצוי בסך של מאה אלף ש"ח כל אחד בשל הנזקים שנגרמו למועדון.

 

היה מחניק על הדשא (עדי אבישי)

 

מכבי ת"א הבהירה כי הפעולות האלה הן המשך ישיר למדיניות המועדון למיגור האלימות והגזענות, בדומה לטענות שהשמיעה כמה פעמים כאשר הועמדה לדין, והבהיר כי ייתכן כשהרחקות נוספות יתכנו בעקבות השלמת ניתוח סרטוני האבטחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי