מלחמת גרסאות: למה באמת אוהד בית"ר נלקח לחקירה?

למצולמים אין קשר לפרשה
למצולמים אין קשר לפרשה | צילום: דני מרון

במשפחתו טוענים שרק מתח ביקורת על שוטר, למשטרה יש סיבה אחרת

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אוהד בית"ר ירושלים עוכב בשל חשד להטרדה, בעוד שקרובי משפחתו טענו כי מדובר בצעד בעקבות הסתה לכאורה נגד יחס משטרתי. מדובר באחד האוהדים המוכרים ביציע המזרחי של איצטדיון טדי, ובסביבתו טענו כי החשד התעורר לכאורה משום שפירסם בפייסבוק פוסט לאחר אירועי סכנין בו גינה את היד הקשה בה נקטה המשטרה כלפי אוהדת צעירה. 

"ל' נעצר לנגד עיניהם הדומעות של שלוש בנותיו, אשתו ואחיו", טען קרוב משפחתו של העצור, שסיפר כי שוטרי היס"מ אף ערכו חיפוש בבית, בסופו החרימו טלפונים ניידים ומחשבים וכן את הטלפון של אחיו, שצילם את האירוע. המשפחה קיבלה הודעה שהאוהד עוכב ולאחר תחקור בתחנת המשטרה שוחרר לביתו.

ממשטרת ישראל נמסר כי בעקבות תלונה שהוגשה בגין הטרדה, הגיעו חוקרים לביתו של החשוד לביצוע חיפוש על פי צו שופט. אשתו של החשוד ביקשה לצאת מהבית עם הילדים, החוקרים איפשרו זאת והמתינו בבית החשוד עד להגעת עד נוסף מטעמו לביצוע החיפוש. במהלך החיפוש נתפסו ראיות לביצוע העבירה ובסיומו נתבקש החשוד להתלוות לחוקרים, כמעוכב, לחקירה בתחנת המשטרה וכך עשה.

באותו פוסט שהזכיר בן המשפחה טען האוהד כי שוטר, אותו זיהה בשמו, "תקף ועצר בלי סיבה ילדה בת 16 בטענה שתקפה אותו. אם הילדה הזאת יכולה לתקוף את השוטר (השם שמור במערכת) ועוד 9 שוטרים יס"מ, כנראה מדובר במישהי מסוכנת רק שהווידאו לא ממש מסתדר עם הטענות. ואם באמת אדון X הרגיש מאוים מילדה בת 16, אז בושה שאלה השוטרים שלנו". 

באותו פוסט הוסיף אותו אוהד תיעוד של האירוע עליו כתב, בו נטען כי תקפה שוטר. בעקבות המעשים לכאורה הורחקה אותה אוהדת צעירה לשנתיים מהמגרשים. מהמשטרה נמסר כי חשד בכלל לא נוגע לאותו מקרה ומדובר בעבירה אחרת לחלוטין.

בבית"ר ירושלים סרבו להתייחס לנושא. 


המשחק בין בית"ר לסכנין, האירועים ממשיכים להדהד (דני מרון)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי