מנחם מועמד למכבי פ"ת, ננאד אדאמוביץ' יצטרף?

מנחם
מנחם | צילום: ערן לוף

במלאבס שואפים להתחזק, מגן חיפה בתמונה. מחמאות לקוויאר וצעירי

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה מאוד במכבי פתח תקווה אחרי הניצחון אמש 0:1 על הפועל רעננה. במלאבס מודעים לעובדה שאמנם היכולת לא הייתה מרשימה, אך שבעי מהרצון מהעובדה שלפחות מבחינת נקודות, הקבוצה מדורגת לפחות זמנית, ראשונה בטבלה.

 

"אמרנו שזה עניין של זמן ושייקח זמן לחבר פה 8-9 שחקנים ומתחילים לראות את זה", אמרו במועדון.

 

 

מי שזכו למירב המחמאות היו הבלם קרלוס קוויאר והקשר לירוי צעירי. הבלם, שבהופעת הבכורה שלו נראה מצוין והשרה הרבה שקט על ההגנה הוחמא: "קרלוס הוא בלם מאוד חכם. רואים שהבאנו בלם טוב". גם לירוי צעירי, שכבש את שער הניצחון זכה למחמאות: "לירוי היה השחקן הראשון שנלחמנו עליו. רואים שהוא נהנה פה גם", אמרו בצוות המקצועי.

 


ינחת במושבה? אדאמוביץ' (gettyimages)

 

לקראת סגירת מועד ההעברות, בפ"ת יערכו שינויים קטנים נוספים בסגל השחקנים. כפי שפורסם בספורט1, ג'ייקוב נג'וקו צפוי להיות מושאל לליגה הלאומית, ככל הנראה לנצרת עילית וגם עידן שמש זוכה לביקוש בליגת העל, בין השאר באשדוד ובכפ"ס.

 

בקבוצה רוצים להתחזק בקיצוני ובמגן שמאלי ואישרו את העובדה שננאד אדאמוביץ' הוא בין המועמדים הבולטים לחיזוק העמדה הקדמית. שם נוסף שעלול להילקח בחשבון לחיזוק עמדת המגן הוא סאן מנחם, שעם הגעתו של מריו מוסה למכבי חיפה ושיתופו של יונתן לוי הצעיר, עשוי למצוא את עצמו מחוץ לרוטציה.

 

לירוי צעירי, כובש השער סיכם: "דיברתי על העובדה שממשחק למשחק אנחנו מרגישים יותר מחוברים וביחד. זו המטרה שלנו מתחילת העונה. אני מרגיש מצוין עם השער שכבשתי כי זה עזר לקבוצה להשיג שלוש נקודות מאוד חשובות להמשך הדרך. אנחנו משחקים מצוין וזה עוזר לי להתבלט. כרגע זה ניצחון ראשון שלו. אם הייתי קונה 4 מ-6? אני קונה 6 מ-6".

 

על הפגרה: "אנחנו במומנטום טוב ולא מסתדרת כל כך הפגרה, אבל אין מה לעשות יש נבחרת".

 


קוויאר ופסר בסיום, מחמאות לבלם (יוני אריאלי)

 

הקשר התבדח לגבי מענקי האליפות: "תשאלו את אבי לוזון", אמר לאחר שהקבוצה מדורגת כעת ראשונה בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי