מסכמים עונה: מי התגלית של 2015/16 בליגת העל?

תגלית העונה שלכם הוא?
תגלית העונה שלכם הוא? | צילום: ערן לוף ודני מרון

קלטינס, לביא, תאמבי ופלקושצ'נקו הפתיעו. מי יותר מכולם? לחצו והצביעו

(גודל טקסט)

הם לא סומנו בתחילת העונה, אך עם מהלכה נכנסו לתודעה. קלטינס פרח בבית"ר, לביא הפך למנהיג הקישור של מכבי חיפה ותאמבי תפס מקום אצל אבוקסיס. ומה עם בנש ופלקושצ'נקו? הזמן שלכם להכריע.

 

 

דוד קלטינס, בית"ר ירושלים
הוזנק ל-11 במפתיע ב-2:4 בבלומפילד על מכבי תל אביב ומאז לא הפסיק בדהירה. הקשר בן ה-20 שגדל בבית"ר, כבש שער מדהים ב-2:2 בטדי עם הצהובים והפך לאחד האהובים על הקהל בבירה. כעת כשהוא נעדר, רואים את הנסיגה של בית"ר. טביב יכול לזקוף לזכות דראפיץ' זיהוי של פוטנציאל לשנים ארוכות.

 


קלטינס, מנהיג בקישור של דראפיץ' (דני מרון)

 

נטע לביא, מכבי חיפה
פתיחת העונה הלא מחמיאה של הירוקים גרמה לרוני לוי להמר. הקשר הצעיר שבנוער שיחק גם בהגנה קיבל את המושכות ולא הפסיק להדהים. אנרגטי, לא מפסיק לרוץ ולחלץ ונדמה שלקראת הפרויקט הנבנה הירוקים מצאו שחקן בית חדש לאהוב. יחד עם קלטינס עצמו גם עתיד מרכז המגרש של הכדורגל הישראלי נראה מבטיח.

 


שחקן לעשר שנים, נטע לביא (ערן לוף)

 

טל בנש, הפועל כפר סבא
אמנם חצי העונה השני שלו פחות טוב, אך המגן הימני של הפועל כפר סבא הוא אחת מהפתעות העונה. מליגה ב' כמושאל דרך העליה של הירוקים לליגה הבכירה, בנש הפך למגן שלא מפסיק לרוץ, הן בהגנה והן בהתקפה. פוטנציאל לקבוצה גדולה.

 


מתאים לקבוצת צמרת, בנש (עדי אבישי)

 

סגס תאמבי, בני סכנין
הוא לא פתח כשחקן הרכב, אך עם בואו של אבוקסיס הפך לאחד החשובים במערך של נציגת המגזר. המאמן האמין בקשר בן ה-21 שיכול לשחק גם במרכז ההגנה, וזה ענה לו במנהיגות, חילוצי כדור ולא מעט אנרגיה. היורש של חאלד חלאיילה כבר כאן.

 


תאמבי, שודרג אצל אבוקסיס (עדי אבישי)

 

מקסים פלקושצ'נקו, הפועל חיפה
תגלית המחזורים האחרונים של אלי כהן. לא ברור איפה הוא כל העונה, אך הילד שלהט כבר בנערים וסומן ככישרון ענק זכה סוף סוף לקרדיט בבוגרים. התוצאה? שערים ובישולים במאני טיים שהוכיחו כי ליואב כץ יש על מי לבנות בין אם להרכב ובין אם לגזור קופון.

 


פלקושצ'נקו, היהלום של האדומים מהכרמל (ערן לוף)

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי