מעמד בנאדו מתערער: "הפסד נוסף עשוי לזעזע"

בנאדו
בנאדו |

בבני יהודה נערכים למשחק חשוב, אכזבה ממרשיץ'. טרבוטיץ' ייחתך?

(גודל טקסט)

בבני יהודה מנסים להתכונן בשקט למשחק החשוב מול מ.ס אשדוד, אבל בקבוצה קיימת אכזב גדולה מיכולת השחקנים כשברקע המאמן אריק בנאדו מתקשה לחבר אותם מקצועית.

 

גורם בסביבת המועדון ציין: "הניצחון על כפר סבא בלבל את המערכת והניצחון על באר שבע הוכיח שהקבוצה לא ממש מוכנה לעונה". במועדון חוששים מאבקי תחתית כאשר הפסד לנועלת הטבלה עשוי לגרום למעמדו של בנאדו להתערער.

 

 

"קיימת אכזבה מהחיבור של בנאדו לשחקנים. כרגע אין ביקורת רשמית גם בגלל שהלך לקראת הקבוצה ועזב את הנבחרת הצעירה. הפסד לאשדוד והכל יכול להשתנות", הוסיף אותו גורם.

 

במועדון לא הסתירו את העובדה כי היו רוצים לראות בחזרה את מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס אך לעת עתה האקס לא פנוי.

 


בנאדו ואברמוב, הפרידה בדרך? (דני מרון)

 

האכזבה הגדולה היא משחקני הרכש דינקו טרובוטיץ' ושאבייה תומא שלא התחברו מקצועית ויש כבר מחשבות על פרידה מהם בחלון ההעברות בחודש ינואר. גם הבלם מרקו יובאנוביץ' מתקשה להנהיג את ההגנה ולאלו צריך להוסיף את הקשר אנטוניו מרשיץ'.

 

הקרואטי שגרף לא מעט מחמאות בעונה שעברה, לא משחזר את יכולתו ובמועדון ביקרו אותו. "לא ברור מה עובר עליו, נקווה שיחזור ליכולת מהעונה שעברה". היחידים שזוכים לקבל מחמאות הם השוער אמיליוס זובאס והקשר ניקולה מיטרוביץ'. הקשר חסן אבו זייד הסובל ממתיחה ברגלו והחלוץ דובב גבאי עם דלקת בברך לא ישחקו בשבת נגד מ.ס. אשדוד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי