מרשיץ' חתם ל-3 שנים, נסאר ולקס תמורת עגייב?

נסאר
נסאר | עדי אבישי

בני יהודה רוקמת עסקה עם הפועל ת"א. הקרואטי נשאר: "שמח שזה קרה"

(גודל טקסט)

בבני יהודה סיימו את העונה אמש (שני) עם 1:1 אצל הפועל חיפה וחושבים על בניית הסגל לעונה הבאה. לצד החיפושים אחר מאמן, הכתומים שהציעו חוזה משודרג לאמיר עגייב ינסו לשמור על הקשר אך במקביל הפועל תל אביב מגלה בו עניין.

 

עסקה שעשויה להירקם בין הצדדים כבר נשקלת כאשר סיראז' נסאר וניר לקס, להם חוזה בהפועל תל אביב, יעשו את הדרך לשכונה ואילו עגייב ילבש אדום. לעת עתה, מדובר במגעים בין הצדדים שעשויים לתפוס תאוצה בשבועות הקרובים.

 

 

מי שיישאר בשכונה למרות חיזורים מעוד קבוצות הוא הקשר הקרואטי, אנטוניו מרשיץ'. הקשר שהגיע במהלך העונה והצליח להרשים חתם לשלוש עונות נוספות במועדון. מרסיץ' אמר לספורט1 בשיחה משדה התעופה לפני שחזר לקרואטיה: "אני שמח מאוד על החתימה. אני נמצא בקבוצה שהכי טוב לי בה, רציתי להישאר ואני שמח שזה קרה. אני מקווה שיהיו לנו הצלחות רבות ומזל טוב עם הבעלים החדש שאני מודה לו על האמון. תודה מיוחדת לאוהדים הנפלאים שלנו שבלעדיהם לא הייתי מצליח כך".

 


עגייב, יעבור לאדום? (עדי אבישי)

 


הבטיח את עתידו בשכונה, מרשיץ' (אסף קליגר)

 

בגזרת המאמן נדמה כי יוסי מזרחי לא ימשיך באופן סופי. "אני יודע איך הדברים מתנהלים בכדורגל הישראלי", אמר המאמן בסיום המשחק בסמי עופר. לצד החיזורים אחר אריק בנאדו שסומן כמועמד המועדף, גם שמו של מנחם קורצקי הוא אופציה אצל אברמוב במידה ומאמן הצעירה לא ישתחרר מתפקידו.

 


קורצקי, עוד שם מועמד לשכונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי