מתרסקת: קרית שמונה עמוק בבוץ לאחר 2:0 למכבי פ"ת

פריצה נוגח לרשת קריית שמונה. שער שלישי לשבדי מאז שהגיע בינואר
פריצה נוגח לרשת קריית שמונה. שער שלישי לשבדי מאז שהגיע בינואר | אסף קליגר

פריצה וחוגי כמעט הבטיחו הישארות, דורה רחוק שתי נקודות מהקו האדום

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ניצחה 0:2 את קריית שמונה במושבה והצטרפה לבני יהודה כקבוצה שהבטיחה הישארות בליגת העל. המפסידה, האלופה מעונת 2011/12 וסגנית האלופה מאשתקד, הסתבכה עוד יותר בקרבות ההישרדות.

 

החבורה של שרצקי אמנם ביתרון של שתי נקודות על פני הפועל חיפה, שמתחת לקו האדום, ונקודה מעל כפר סבא, שבמקום ה-12, כך שהיא תלויה רק בעצמה (יתארחו אצל הירוקים מהשרון ויארחו את החבורה של אלי כהן), אבל כמו שקריית שמונה נראית, בעיקר מהבחינה המנטלית, אפשר לסמן אותה כמועמדת מספר 1 לירידה. 

 

 

לדני גולן ושחקניו היה משחק ממש קל. בכל פעם שמכבי פתח תקווה רצתה היא יצרה מצב מסוכן. ראדה פריצה בנגיחה בדקה ה-28 ודור חוגי, המחליף, בדקה ה-77 הרשיתו פעמיים ויכולים כבר לשלוף את הכפכפים. עודד אלקיים, מגן האורחים, עוד הקל על הטיול המלאבסי כשביצע עבירה טפשית שחייבה צהוב שני והותיר את חבריו בחיסרון מספרי החל מהדקה ה-39.

 

ההרכבים

מכבי פ"ת: צחי גיגי; דור אלו, אליסון דוס סנטוס, קסאביא תומא, חגי גולדנברג; גידי קאניוק, איטור מונרוי, ג'ו מונונגה, לירן רוטמן; מוחמד כליבאת (דור חוגי 69), ראדה פריצה (עידן שמש 60).

 

קרית שמונה: גיא חיימוב; עודד אלקיים, לואיס גוטיירס, דין מימוני, דניאל בורחל; עומר צלישר (נאור עבודי 71), עדן שמיר, אור אוסטווינד; אחמד עאבד, אופיר מזרחי, אוסטין אמוטו (עוז ראלי 46).

 

מהלך המשחק

דקה 12

אוסטווינד בעט מחוץ לרחבה והכדור חלף סנטימטרים מהקורה.

דקה 28

0:1 למכבי פתח תקווה – פריצה בעט כדור חופשי שנהדף לקרן, מהלך אחד אחר כך כבר היה השבדי חד יותר כשנגח פנימה הגבהה מושלמת של קאניוק.


שחקני פתח תקווה חוגגים, הים מתקרב (אסף קליגר)

דקה 39

אלקיים חיבק את כליבאת סמוך לרחבה וראה בצדק את הצהוב השני והאדום. האורחת בעשרה שחקנים.
 

דקה 57​

מזרחי שלח כדור עומק לעאבד, אבל גיגי הקדים את עאבד ובלם את המצב המסוכן.


עאבד. לא מרוכז (אסף קליגר)

דקה 60

פריצה התלונן על פציעה בשריר הירך האחורי וירד בצליעה מהמגרש.

דקה 77

0:2 –  קריית שמונה תקפה ותקפה, אבל קאניוק, המצטיין במשחק, ארגן מתפרצת קטלנית מהעבר השני וסיים אותה בוולה למסגרת. חיימוב הדף היישר לחוגי המחליף שגלגל לרשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי