נאתכו 2.0: סגס תאמבי הוא הדבר הצ'רקסי הבא

תאמבי
תאמבי |

ביברס ("טבעי שישוו בינינו") ואבו יונס ("לא נופל מבחינת כשרון") כבר התרשמו

(גודל טקסט)

סגס תאמבי הוא אחת הבשורות המרעננות בהרכב של בני סכנין. הצ'רקסי הכישרוני כבר סומן כיורש של ביברס נאתכו במגזר, ומאז שיוסי אבוקסיס מונה למאמן, הוא רק במגמת התקדמות. 

 

"הוא עשה שנה טובה, הראה מה הוא יודע ונכנס לתודעה. עכשיו יהיה לו קצת קשה לשמור על זה כי תמיד לשמור זה יותר קשה. אם הוא יעשה עוד עונה אחת טובה או שתיים הוא יהיה שחקן משמעותי ולאט לאט הקרירה שלו תתקדם. יש לו פוטנציאל, יש לו נתונים טובים, הוא בחור טוב, אני מכיר אותו מהכפר ואנחנו גרים קרוב אחד לשני. הוא בחור מאוד חיובי", סיפר נאתכו.

 

 

אלון חזן שעקב אחריו בנבחרות הצעירות: "הוא שחקן פנטסטי. יש לו יכולת פיזית מדהימה אבל גם טכניקה פנטסטית שזה לא מאפיין שחקנים עם יכולת פיזית כמו שלו. יש לו ראיית משחק נהדרת. בסכנין גדל שחקן מהיותר טובים שגדל להם אי פעם. בשנה שעברה הוא פרץ אבל השנה הוא יהיה מאוד מאוד משמעותי במרכז השדה שלהם"

.


אלון חזן. "הוא שחקן פנטסטי" (אודי ציטיאט)

 

אבו יונס, יו"ר בני סכנין, מכיר אותו מהילדות: "זה שחקן שהגיע מהנוער שלנו ואנחנו גאים בו גם על היכולת וגם על ההתנהגות שלו. הוא עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. כמובן שחסר לו קצת ניסיון אבל הוא ירכוש את זה לאט-לאט, לדעתי הוא ייתן שנה מצוינת ואני מאחל לו בהצלחה מכל הלב"

.

אבל האם הוא יהיה היורש של נאתכו? ביברס עצמו אמר: "תמיד ישוו אותו אליי כי שנינו צ'רקסים ושנינו משחקים באותו תפקיד בערך. אני אמרתי לו כבר פעם אחת שלא יתייחס לדברים האלה, שיהיה מרוכז רק במה שהוא טוב ויכול לעשות, ישתפר ולא ינסה להיות כמו אחרים. הוא רציני ועובד קשה ולא מחפש שטויות. הוא בדרך הנכונה. הוא גבוה, חזק, טוב עם הכדור וצריך לשפר עוד כמה דברים. שיעבדו איתו על זה".

 

משגיח על חובאן, יגיע לרמות הגבוהות? (דני מרון)

 

חזן: "נאתכו יותר מצטרף לחלק הקדמי, כובש ומבשל, אבל ככל שתאמבי יצבור ביטחון הוא יגיע לרמה של שחקן מרכז שדה שיודע לעשות הכול. אני לא בטוח שהוא צריך להשוות את עצמו לביברס, כי הוא שחקן בפני עצמו והוא יכול להגיע לאן שביברס הגיע, אם הוא יעבוד מספיק קשה".

 

אבו יונס מסכם: "הוא יהיה היורש של ביברס. מבחינת כישרון הוא מסוגל להיות כמוהו. זאת כבר השנה השלישית שלו בבוגרים ואני בטוח שהשנה הזאת הולכת להיות השנה שלו, כי אלוהים נתן לו הכול, במגרש ומחוצה לו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי