נזכרו: אוהדי ליברפול קזחים פגשו את בניון

זוכרים אותו. בניון
זוכרים אותו. בניון |

קשר מכבי תל אביב ואקס האדומים זכה לכבוד, רגע לפני המפגש עם קאיראט

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נמצאת בימים אלה בקזחסטן, שם היא תפגוש בחמישי בערב את קאיראט למשחק הראשון מבין שניים במוקדמות הליגה האירופית. על פניו, עוד מסע שגרתי כחלק מהניסיון להעפיל לשלב הבתים. בפועל, יוסי בניון עבר שם חוויה שהוא יזכור עוד הרבה זמן.

בניון, קשר ליברפול לשעבר, זכה לפגוש כ-20 אוהדים קזחים של מועדון הפאר האנגלי. המפגש הזה התאפשר לאחר שחוג האוהדים של ליברפול בקזחסטן העביר פניה למכבי ת"א במייל. בניון שוחח עם המעריצים, נזכר בתקופות היפות באנפילד יחד עם האוהדים וגם קיבל מהם לא מעט מתנות.


רגעים מרגשים בקזחסטן. בניון והאוהדים (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

 

בעניין אחר, מכבי תל אביב העלתה הילוך בכל הקשור לארון שוינפלד, חלוץ הפועל תל אביב. סגנית האלופה מוכנה להציע לאדומים סכום של מיליון יורו על הכרטיס של השחקן היהודי-אמריקאי, כ-250 אלף יורו יותר מסעיף השחרור שלו.

 

שוינפלד עצמו, המתאמן עם הפועל תל אביב, כבר הביע נכונות לחצות את הכביש. נציגיו לוחצים על הצהובים להגיע להסכם מהיר עם היריבה העירונית, שמצדה זקוקה לכסף כדי לממן את עסקת עומר דמארי. שוינפלד עצמו ירוויח בקריית שלום חצי מיליון יורו, בדיוק כפול מהחוזה הנוכחי שלו אצל האדומים.

 

 

יש לציין כי בחוזהו של שוינפלד ישנו סעיף שחרור על סך 750 אלף דולר, אך לצד זה סעיף שלא מאפשר למכבי תל אביב להפעיל את סעיף השחרור. המשמעות היא שהפועל תל אביב יכולה להתנגד להצעה ממכבי ת"א, ולכן הצהובים מציעים סכום גבוה מסעיף השחרור. מקורבים לצהובים טוענים כי מטרת ההצעה הגבוהה היא כדי למנוע הגעה לבית משפט ולאפשר לשחקן לעבור באופן מיידי.

 

במקביל הגביר ג'ק אנגלידיס, המנכ"ל החדש-ישן של מכבי תל אביב, את המגעים מול די.סי יונייטד מה-MLS לגבי סטיב בירנבאום. הצהובים העלו את המחיר אותו הם מוכנים לשלם עבור הבלם היהודי אמירקאי והוא עומד כעת על 1.2 מיליון דולר.

 

אנגלידיס וג'ורדי קרויף אמורים לשוחח פעם נוספת עם תומר חמד, חלוץ ברייטון האנגלית, שדחה את ההצעה לחוזה של מיליון יורו לעונה לשלוש שנים. זאת כבר הפעם השלישית שחמד דוחה הצעה להגיע לצהובים.

 

בירנבאום. מכבי לא מוותרת עליו (AFP)

 

מכבי תל אביב תקיים הערב בקזחסטן את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (חמישי 17:45) נגד קאיראט במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. עומרי בן הרוש מתלונן על כאבים בברך והוא בספק למשחק וצפוי לעבור מבחן כשירות. אם בן הרוש לא יוכל לשחק, אבי ריקן מועמד להחליפו בהרכב הפותח.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי