ניצחון שני להפועל ת"א. לוזון: "זה רק 30% כוח"

|

0:2 למאמן על הפועל חיפה: "כשהיינו ילדים שיחקנו בלי שכר ועדיין נהנינו"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב השיגה את ניצחונה השני ברצף (ובכלל) אחרי 0:2 בחוץ על הפועל חיפה. למרות, ואולי בגלל, פגרה של שלושה שבועות וגם בלי תשלום משכורות המומנטום של האדומים לא נבלם. גיא לוזון קיבל זמן לעבוד עם שחקניו החדשים, והשיג ניצחון חוץ חשוב שכלל שערים ראשונים העונה מחוץ לבית. כאשר גם נתן הזדמנות לקלאודיו בומבה בהרכב, אחרי שהרומני כבר היה עם רגל מחוץ לקבוצה.

 

"המחצית הראשונה הייתה רעה מאוד, אז כנראה שעשיתי טעויות. שמח שהתעשתי במחצית השניה, היינו טובים יותר והגענו למצבים", אמר בסיום המאמן הפועל תל אביב גיא לוזון. "אני מרוצה שבשני משחקים רצופים לא ספגנו. אנחנו ב-30% כוח, נלך ונשתפר". 

וזה כשהם ב-30%. לוזון חוגג (ערן לוף)

כשנשאל על העיכובים בתשלום המשכורות בהפועל ת"א, השיב המאמן: "אני במשחק הזה מאהבה. גם אם יהיו לי 200 מיליון, אמשיך בכדורגל. כשהיינו ילדים שיחקנו בלי שכר, השתוללנו ונהנינו. כולם יקבלו את השכר ולכן גם השחקנים רגועים. אף אחד לא עושה את זה במזיד. אין את הכסף, זה לא שלמישהו יש את הכסף בבנק והוא לא נותן אותו".

 

המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה, במיוחד לא במחצית הראשונה. ארבע דקות אחרי ההפסקה האורחים עלו קצת יותר חדים, ועומרי אלטמן ניצל חוסר עירנות בהגנה המקומית כאשר כבש עם בעיטה חופשית שטוחה מ-18 מטרים.

 

שער חשוב. אלטמן (ערן לוף)

 

בדקה ה-61 הגיע הרגע השנוי במחלוקת במשחק. ערבוביה ברחבה של הפועל חיפה הסתיימה בהרמת רגל של בומבה לעבר אדי גוטליב שדחק פנימה מקרוב. המקומיים טענו לעבירה של בומבה, השופט התעלם.

 

אלי כהן, שעלה בהרכב מעט הגנתי, הכניס את שלומי ארבייטמן ומקסים פלקושצ'נקו אך אריאל הרוש מנע מהמקומיים אפילו לצמק את התוצאה. הפסד רביעי העונה להפועל חיפה, שעדיין לא סיימה בתיקו.

 

הפסד רביעי העונה. שחקני הפועל חיפה (ערן לוף)

 

עם שש נקודות ברצף, גיא לוזון ושחקניו יוצאים מהתחתית ועוברים למרכז הטבלה. בשבוע הבא האדומים יחפשו ניצחון שלישי ברציפות בבית מול הפועל כפר סבא.

 

הרכבים:

הפועל חיפה: פיט פלטהאוזן, דור מלול, ניסו קפילוטו, ברונו פיניירו, חיים מגרלשווילי; לירן סרדל (הישאם כיוואן 73), ז'וליו סזאר (מקסים פלקושצ'נקו 65), פיליפ יאזביץ', אדילסון, חנן ממן; מהראן לאלה (שלומי ארבייטמן 58).

הפועל ת"א: אריאל הרוש, אוראל דגני, אדי גוטליב (עופר ורטה 77), גל שיש, שמואל שיימן; אביחי ידין, נמניה ניקוליץ' (בן רייכרט 46), קלאודיו בומבה (ישראל זגורי 70), עומרי אלטמן; דולי מנגה, ארון שוינפלד

מהלך המשחק:

דקה 40

שוינפלד נעצר במשקוף: כדור ארוך מגיע למנגה, שממשיך בנגיעה לשוינפלד שמנסה להקשית מעל פלטהאוזן מ-20 מטרים אבל נבלם במסגרת.

דקה 49

0:1 הפועל ת"א: בעיטה חופשית לאורחים מ-18 מטרים. החומה לא עומדת טוב, אלטמן מנצל זאת כדי לבעוט שטוח ולא חזק לפינה הרחוקה. גם פלטהאוזן היה יכול להגיב מהר יותר. ללוזון לא איכפת.

דקה 60

0:2 הפועל ת"א: כדור נייח משוטט ברחבה של הפועל חיפה, ואחרי ערבוביה גדולה והדיפה יפה של פלטהאוזן בומבה מרים רגל ומוריד לגולטיב שמשני מטר ממשיך לרשת. שחקני חיפה זועמים על השופט, האורחים חוגגים.

דקה 88

הזדמנות להפועל ת"א: אלטמן שוב מנסה כדור חופשי, הפעם מ-25 מטרים. פלטהאוזן זז לא טוב אך מתעשת בזמן והודף.

דקה 89

הזדמנות להפועל חיפה: אדילסון מקבל כדור טוב ברחבה ויש לו מספיק זמן לכוון ולבעוט. הרוש הודף, הברזילאי מנסה שוב ושוב אבל שלוש פעמים מוצא את הרוש בין הקורות.

דקה 90

הזדמנות להפועל חיפה: הרוש שוב מככב אחרי שעוצר בעיטה מרחוק ומקרוב, כיוואן משתלט על הריבאונד ומפציץ מחמישה מטרים אבל ורטה מרחיק מהקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי