ניצן צפוי לעמוד בשער מכבי פ"ת נגד נתניה

בכל מקרה לא ימשיך. ניצן
בכל מקרה לא ימשיך. ניצן | צילום: ערן לוף

לירן רוטמן צפוי לפתוח במקום מונונגה. ארגון השחקנים יממן את אוטובוס האורחת

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה ומכבי נתניה ייפגשו הערב (20:00) למשחק האחרון במחזור ה-32 של הפלייאוף התחתון. האורחים ימשיכו את העונה הגרועה בתולדותיהם, עם ניצחון ליגה בודד, ואחת הגרועות בהיסטוריה של הליגה.

 

לאחר הודעת ראשת העיר מרים פיירברג על הסכם רכישה מול קונה אלמוני מבלגיה, השחקנים ממתינים לנציג הרוכשים קובי ג'אן שישוחח איתם ויודיע על התנהלות והתקדמות הרכישה. השחקנים ועובדי המועדון מצפים למילוי ההבטחה לפיה אמורים להיכנס לחשבון הבנק שלהם משכורות חודש אפריל. את האוטובוס בו יגיעו שחקני הקבוצה לאצטדיון המושבה יממן ארגון השחקנים. על הספסל יישב גם בני לם, לו יש תעודת פרו, מה שיאפשר לעומר פרץ לנהל את המשחק.

 

 

המאמן בפועל. פרץ (ערן לוף)

 

המטרה – המקום השביעי

בפ"ת, שתארח בפעם האחרונה באצטדיון המושבה, שמחו לשמוע על ההפסד של בני יהודה להפועל תל אביב והם יודעים שכעת הם תלויים בעצמם ויכולים לסיים במקום השביעי, מה שיעניק למועדון סכום כסף לא מבוטל. המטרה סומנה על ידי אבי לוזון עם הנחתתו של דני גולן מאחורי הקווים.

 

"יש לנו פה הזדמנות ואנחנו צריכים לקחת אותה". אמרו במועדון. "סיום במקום השביעי ייתן לנו תחושה מתוקה יותר לעונה הזאת. חוץ מזה, אנחנו לא נרצה להיות היחידים שלא מנצחים את נתניה בפלייאוף התחתון. נשקר אם לא נרצה לסיים במקום השביעי גם בשביל המענקים על גביע הטוטו".

 

יפתח? רוטמן (אסף קליגר)

 

בפן המקצועי, מור שקד שחזר לאימונים מלאים בסוף השבוע האחרון לא יכלל בסגל וגם יובל יעקובוביץ' ייעדר פעם נוספת. עומר דנינו שהחלים מפציעתו יחזור לסגל. את מקומו של ג'ו מונונגה המורחק צפוי לתפוס לירן רוטמן הצעיר, אך ישנה אפשרות שגיא מלמד יפתח באגף ואז ראדה פריצה או עידן שמש יפתחו בחוד ההתקפה. מונונגה בכל אופן לא היה מתוכנן להיות בסגל למשחק, לאחר העימות באימון ביום רביעי עם דור חוגי, בגינו הושעה על ידי המאמן דני גולן עד להודעה חדשה.

 

איתמר ניצן, שלא שיחק מאז הגעתו של דני גולן, יקבל את אפודת השוער הראשון במקומו של צחי גיגי, שינוח ויפתח על הספסל. ניצן בכל מקרה, מסיים את חוזה ההשאלה שלו מק"ש ולא צפוי להמשיך בפ"ת.

 

הרכבים משוערים

מכבי פ"ת: איתמר ניצן; דור אלו, אליסון דוס סנטוס (עומר דנינו), קסאביא תומא, נאור פסר; גידי קאניוק, איטור מונרוי, רועי גורדנה, לירן רוטמן (עידן שמש), גיא מלמד; מוחמד כליבאת.

 

מכבי נתניה: גל דין; אמיה טגה, ירין חסן, אנדרי מישצ'נקו, יאיר זיו; אביעד בורלא, מילאן סמיליאניץ', משה לוגסי, מוטי מלכה, סאמח מרעב; איציק כהן.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי