נסאר צפוי לעבור למכבי פ"ת, גם כליבאת יחתום

תקופה לא מוצלחת בהפועל תא. נסאר
תקופה לא מוצלחת בהפועל תא. נסאר | צילום: דני מרון

קשר הפועל ת"א יגיע בחינם, מסתמן שהחלוץ שהושאל ממכבי חיפה יישאר במועדון

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה זעמו על הפרסומים כי דור אלו מועמד למכבי חיפה. "מי שאומר שמכבי פ"ת פנתה אלינו לגבי דור אלו הוא שקרן בן שקרן", אמר חבר הנהלת המועדון, אבי לוזון. כזכור, מלבד הירוקים, גם בבית"ר ירושלים הביעו התעניינות במגן.

 

בתוך כך, השחקן הראשון שצפוי להצטרף לקבוצה בחלון ההעברות הוא סיראז' נסאר, קשרה של הפועל ת"א בעונה שעברה. נסאר אומנם מחזיק בחוזה אצל האדומים, אך צפוי לקבל את השחרור מהמועדון בימים הקרובים. "קיבלנו הבטחה מדודו דהאן שהעניינים עם הפועל הסתדרו. סיראז' רוצה לסדר את העניינים עם הפועל לפני שהוא משלים את המעבר. תוך כמה ימים הכול יסתדר" אמר גורם בכיר במועדון.

 

 

במקביל, מתמקד קובי רפואה והצוות המקצועי בצירוף של חלוץ זר ולא ישראלי, כאשר חלה התקרבות בהליך השארתו של מוחמד כליבאת. לפי גורמים בפ"ת, במכבי חיפה הביעו הסכמה עקרונית לשחרר את החלוץ ללא תמורה.

 

כליבאת. ארבע הצעות רשמיות (אסף קליגר)

 

כליבאת, שיחזור לארץ בסופ"ש מחופשה בארה"ב, יצטרך לבחור בין ארבע הצעות רשמיות: הפועל חיפה, הפועל כפ"ס, מכבי פ"ת ובני סכנין. "יש לנו חלוצים טובים בסגל: גם שמש, גם מוחמד וגם עוז פרץ. נצרף עוד חלוץ זר ותהיה לנו קבוצה טובה מאוד" אמרו במועדון.

 

כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט1, אסי משיח הוא זה שיאמן את קבוצת הנוער בעונה הקרובה: "לאחר שקבוצת הנוער של המועדון צלחה במשחקי המבחן והבטיחה את הישארותה בליגת העל לנוער לעונה נוספת, החלה העבודה במחלקת הנוער לקראת העונה הבאה. השינוי הראשון הינו מינויו של שחקן העבר המאוד מוערך אסי משיח למאמן קבוצת הנוער. מכבי פ"ת מאחלת לו המון הצלחה" נמסר מהמלאבסים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי