נציגי לגיה עקבו אחרי אלו, אדאמוביץ' מתקרב

דור אלו
דור אלו | צילום: עדי אבישי

אלופת פולין עשויה לרכוש ממכבי פ"ת את המגן בינואר. הסרבי יצטרף

(גודל טקסט)

נציגי לגיה ורשה הפולנית הגיעו ביום שבת האחרון לצפות במגן הימני של מכבי פתח תקווה, דור אלו שאף היה מעורב בשער הניצחון ב-0:1 על הפועל רעננה.

אלו, שחוזר בקיץ גם על ידי הפועל תל אביב ומכבי חיפה שאף הסכימה לשלם עבורו כחצי מיליון דולר, מסיים את חוזהו במלאבס בעוד שנתיים, כך שיש לראשי מכבי פ"ת רצון למכור אותו עד הקיץ הבא.

לגיה לא לא התחזקה במגן ימני למרות שהייתה זקוקה לחיזוק בעמדה זו, ולא מן הנמנע כי אחד מקשרי הקבוצה ישחק כמגן בהמשך העונה ובין השאר גם בשלב הבתים של ליגת האלופות. החל מינואר תוסר בליגה הפולנית הגבלת הזרים ולכן סיכוייו של אלו להצטרף בינואר יגברו.

אלו. המעקב אחריו יימשך (עדי אבישי)

בעניינו של הקשר הסרבי ננאד אדאמוביץ', ביממה האחרונה חלה התקדמות משמעותית בין הצדדים כאשר סוכנו של השחקן, שנמצא בישראל, נפגש אמש עם ראשי מכבי פ"ת, אולם טרם הושג סיכום בעקבות מספר סעיפים בודדים שטרם סוכמו. כפי שפורסם כאן לראשונה בבאתר ספורט1, המגעים חודשו בשבוע שעבר ובמועדון המתינו לסיום חלון ההעברות באירופה, מה שישפר את אפשרות הגעתו למועדון.

השחקן נמצא בביתו בסרביה בימים אלו וינחת ביום ראשון בישראל על מנת לחתום במועדון ולהצטערף רשמית.

אדאמוביץ'. יגיע עד השבוע הבא לישראל (Gettyimages)

החלוץ עידן שמש, שלא נמצא בתכניות של הקבוצה, זוכה לחיזורים בקבוצות רבות בליגת העל, אלא שלספורט1 נודע כי דווקא היריבה העירונית הפועל פתח תקווה מתכוונת לעשות מאמצים כבירים כדי להחתימו. 

בנושא אחר, הקשר ג'ייקוב נג'וקו שוחרר לאלתר מהמועדון וחתם בבית"ר תל/אביב רמלה מהליגה הלאומית. סוכנו שלומי בן עזרא רכש את כרטיס השחקן שלו בסכום של 50 אלף דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי